تیم موتو جی پی پیست بودا را پیش از اولین مسابقه در هند بررسی می کند

در سپتامبر 2023، پیست بین المللی بودا میزبان اولین مسابقه MotoGP خواهد بود.

تیم 12 نفره از دارنده حقوق تجاری MotoGP Dorna Sports توصیه پیست بین المللی بودا را قبل از مسابقه افتتاحیه خود در 22 تا 24 سپتامبر تکمیل کرده است. تیم به رهبری مدیر رویدادهای دورنا، نورما لونا، مسیر را به طور کامل بررسی کرد تا جنبه های فنی مختلف را ارزیابی کند، همچنین امکانات تنظیم پخش را بررسی کرد و سایر الزامات مهم برای یک رویداد در سطح جهانی را ارزیابی کرد. مدیر اجرایی FairStreet Sports Pushkar Nath Srivastava، مروج هندی این رویداد، از توانایی سالن برای اجرای یک نمایش ورزشی مطمئن بود.

او گفت: «در حالی که کمتر از 124 روز تا برگزاری این رویداد بزرگ باقی مانده است، چندین بحث عملیاتی مهم و همچنین بازاریابی، برندسازی، حمایت مالی و گفتگوهای پخش مسابقه ای مفصل داشته ایم.

بخش بزرگی از میزبانی یک دور MotoGP نیز مربوط به نمایش پتانسیل های گردشگری آن است، و تیم Dorna در طول بازدید خود این فرصت را داشت که یکی از نمادین ترین مکان های دیدنی جهان و افتخار اوتار پرادش، تاج محل را کشف کند.

سریواستاوا افزود: “ما انتظار داریم که صنعت گردشگری رونق چشمگیری داشته باشد و این رویداد فرصت های سرمایه گذاری عظیمی را برای اوتار پرادش باز می کند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله