استون ویلا در حالی که لسترسیتی در برابر لیدز یونایتد ایستاده بود، به رتبه پنجم لیگ برتر صعود کرد.

استون ویلا روز سه شنبه با پیروزی 1-0 مقابل فولام به رده پنجم لیگ برتر صعود کرد و لیدز و لستر با تساوی 1-1 متوقف شدند. ویلا در حال حاضر در یک روند 10 بازی بدون شکست است، زیرا آنها به لطف یک چرخش قابل توجه از زمان هدایت اونای امری، دیر به اروپا می روند. تایرون مینگز تنها گل را در ویلا پارک به ثمر رساند که بازیکن ملی پوش انگلیسی در دقیقه 21 کرنر جان مک گین را به خانه فرستاد. مردان امری در هفته‌های اخیر به اوج خود نرسیده‌اند، اما به اندازه کافی تلاش کردند تا تاتنهام را پشت سر بگذارند و با پنج امتیاز از چهار تیم برتر فاصله داشته باشند، البته با بازی‌های بیشتری نسبت به نیوکاسل و منچستریونایتد در رقابت برای کسب مقام فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا.

ما در موقعیت اروپا (لیگ) هستیم. امری، قهرمان چهار دوره لیگ اروپا، گفت: دستیابی به آن هنوز دشوار است، اما پس از این برد، ما فقط جلوتر از منحنی هستیم تا تلاش کنیم تا بتوانیم به آنجا برسیم. سرمربی “سویا” و “ویارئال”.

“هنوز لیورپول، تاتنهام و برایتون (پیشتر) هستند و ما با آنها مبارزه خواهیم کرد، اما هر مسابقه ای که برنده می شویم به ما اعتماد به نفس و فرصتی برای رسیدن به آنجا می دهد.”

لیدز و لستر پس از تقسیم امتیازات در یک رویارویی سرگرم کننده در جاده الند، در موقعیتی ناپایدار درست بالای منطقه سقوط باقی می مانند.

روباه‌ها برای اولین بار از فوریه در روز شنبه در اولین بازی خانگی دین اسمیت مقابل وولوز به پیروزی رسیدند و به نظر می‌رسید که با ضربه یوری تیلمانز به گوشه بالا، شروعی عالی داشته باشند، اما گل مقابل بوباکاری سوماره به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

زمانی که لوئیس سینیستررا از پاس درخشان جک هریسون به خانه برگشت، لیدز از انتهای دیگر صعود کرد تا پیش بیفتد.

جیمی واردی شش ماه بود که در لیگ برتر گل نزده بود، اما زمانی که به پاس جیمز مدیسون رسید، در 10 دقیقه مانده به پایان بازی، گل بزرگی را به ثمر رساند.

واردی به بی تی اسپورت گفت: «احتمالاً نمی‌توانم آنچه را که می‌خواهم در تلویزیون بگویم، زیرا آن را پشت سر می‌گذارم، اما فصل فوق‌العاده‌ای برای من بود. امیدوارم اهداف ادامه پیدا کند.»

واردی سپس دوباره به تور دروازه برخورد کرد، اما توپ برای آفساید مشخص شد.

اما لیدز احساس می‌کند که باید یک برد حیاتی در مرگ می‌آورد، زیرا پاتریک بامفورد یک شانس عالی را بعد از نجات دنیل ایورسن از مارک راک و برندن آرونسون تبدیل کرد.

این تساوی باعث شد لیدز همچنان یک امتیاز از لستر جلوتر باشد که خود یک امتیاز با سه رده آخر فاصله دارد.

وولوز پس از تحمیل اولین شکست روی هاجسون پس از بازگشت به عنوان سرمربی کریستال پالاس با پیروزی 2-0 مقابل مولینوکس، 9 امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت تا در آستانه بقا قرار گیرد.

گل ها زود و دیر به ثمر رسیدند زیرا گل به خودی یواخیم اندرسون پس از تنها سه دقیقه شروع عالی را به ولوز داد.

سپس روبن نئوس از یک برنده پنالتی در وقت های تلف شده مطمئن شد تا وولوز را با پالاس در رده سیزدهم به تساوی برساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله