رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل نایت رایدرهای کلکته، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا RCB خطر جاش هزلوود را می پذیرد؟

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به دنبال سه پیروزی مقابل نایت رایدرهای کلکته در ورزشگاه ام چیناسوامی در روز چهارشنبه است. RCB که پیش از این در بازی برگشت توسط KKR شکست خورد، به دنبال انتقام از تیم تحت رهبری نیتیش رانا است. یک برد، RCB را به جایگاه سوم جدول امتیازی، بالاتر از راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز، که به ترتیب سوم و چهارم در جدول امتیاز هستند، می رساند. برای RCB، جاش هازلوود در حال تمرین در تورها دیده شده است و برای انتخاب در دسترس است.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم RCB XI در مقابل KKR می تواند باشد:

Faf Du Plessis در فرم عالی بوده است و چند قرن با Virat Kohli و Glenn Maxwell نیز در فرم خوبی پرورش داده است.

انتظارات بیشتری از ردیف میانی وجود دارد که شامل دینش کارتیک، ماهیپال لوملور، شهباز احمد و سویاش پرابهودسای است.

در بین پرتاب کننده ها، محمد سراج در فرم پر شوری قرار داشت. او 7.17 ران در هر اوور را واگذار کرد و با 89 دات بال در این فصل بیشترین گل را زد.

سراج که در رده دوم لیست ارغوانی قرار دارد، در حمله سرعت توسط ویجیکومار ویشاک و هازلوود حمایت خواهد شد.

اضافه شدن وانیندو هاسارانگا اسپینر سریلانکایی نیز برای تیم بولینگ RCB که پیش از این با مشکل مواجه شده بود شگفتی ایجاد کرده است.

با ضربه زدن RCB ابتدا، فاف یک بار دیگر اینینگ ها را باز می کند قبل از اینکه توسط هارشال پاتل برای اینینگ دوم جایگزین شود.

RHB قرن XI را پیش بینی کرد: ویرات کوهلی (کاپیتان)، فاف دو پلسیس، گلن ماکسول، ماهیپال لومرار، شهباز احمد، دینش کارتیک، سویاش پرابهودسای، وانیندو هاسارانگا، جاش هازلوود، محمد سراج، ویجیکومار ویشک

موضوعات مطرح شده در این مقاله