“استراتژی من نتیجه معکوس داد”: شیخار داوان، کاپیتان PBKS پس از باخت به LSG

IPL 2023: LSG PBKS را با 56 ران شکست داد© BCCI

کاپیتان پنجاب کینگز، شیخار داوان توضیح داده است که برنامه او برای بازی با یک بازیکن اضافی یکی از دلایل اصلی شکست آنها در 56 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بوده است. با هفت گزینه بولینگ در اختیارشان. اما در نهایت آنها 257/5 دوش را واگذار کردند. پنجاب چند بولر داشت اما آنها اسپینر را از دست دادند. «ما زخم های زیادی دادیم. احساس کردم (توپ) سریع به چوب نخورد، مستقیماً به سمت بازیکن (بعد از اخراجش) رفت. احساس کردم که استراتژی من برای بازی با کاسه‌زن اضافی نتیجه معکوس داد. امروز دلتنگ چرخ و فلک شدیم. برای من، یادگیری است.”

شيخار داوان پس از بازي گفت: «ليوي (ليوينگستون) و حتي سام (كران) آنجا بودند، بنابراين ما نتوانستيم او (SRK) را به جلو بفرستيم.

علیرغم تعقیب سخت و گلزنی با سرعتی مناسب، پنجاب در اکثر اینینگ های خود بازی برگشتی را انجام داد و در سال 201 با بولینگ کنار رفت و زیر فشار تقریبا 13 ران اوور تسلیم شد.

لیام لیوینگستون (36 بر 22) و سیکندر رضا (23 بر 14) انگلیسی های انفجاری برای ضربه زدن به میزبان کافی نبودند. در حالی که آتاراوا تاید، بازیکن جوان، امتیاز خیره کننده 66 توپ از 36 را به ثمر رساند، اولین 50+ توپ او در IPL، سرعت دیرهنگام او به هدف برای رساندن امتیاز پنجاب به خط پایان کافی نبود.

PBKS در اوور بیستم بازی بیرون بود که یاش تاکور آخرین ویکت شاهرخ خان را اسکالپ کرد. اینینگ PBKS در نهایت در 201 در 19.5 اور بسته شد.

پنجاب کینگز روز یکشنبه در استادیوم MA Chidambaram به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله