“بسیار شبیه به ام اس دهنی…”: سونیل گاواسکار با ستاره 29 ساله در IPL 2023 تحت تاثیر قرار گرفت.

در مسابقه دو سر شنبه IPL 2023، نایت رایدرهای کلکته به مصاف گجرات تایتانز می روند، در حالی که دهلی کپیتالز در دیدار عصر به مصاف سانرایزرز حیدرآباد می رود. دزدی رینکو سینگ در فینال مقابل یاش دیال در ذهن کاپیتان هاردیک پاندیا زمانی که GT در بازی برگشت در باغ ادن به مصاف KKR می رود خواهد بود. سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هندی، از نحوه مدیریت هاردیک تایتان های گجرات بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است. علیرغم از دست دادن تیم در برخی از رویارویی‌های نزدیک که منجر به تضعیف روحیه هم تیمی‌ها می‌شود، قهرمان هندی همه‌جانبه با الگوبرداری به GT کمک کرد تا به مسیرهای پیروزی بازگردد.

گاواسکار با تمجید از بازیکن کریکت بارودا به خاطر ویژگی های رهبری الهام بخشش، گفت که هاردیک با کاپیتانی خود میراث ماندگاری در IPL به جا می گذارد.

گاواسکار که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “گاهی اوقات کاپیتان ها سعی می کنند هویت خود و تیم را یکسان نگه دارند. شخصیت کاپیتان و تیم ممکن است متفاوت باشد. هاردیک سعی نمی کند شخصیت خود را به تیم تحمیل کند. . این کاری است که هاردیک با GT انجام می دهد. این میراث او به عنوان کاپیتان خواهد بود. او در رویکرد خود به عنوان کاپیتان بسیار شبیه به ام اس ثونی است و ویژگی های خوبی را از کاپیتان سابق خود در هند دریافت کرده است.”

KKR به رهبری Nitish Rana با پیروزی قاطع خود بر رویال چلنجرز بنگلور M Chinaswamy در بازی برگشت، لغزش تند خود را متوقف کرد. این تیم باید پس از زدن یک دبل مقابل RCB و پایان دادن به 4 بازی باخت خود، اعتماد به نفس زیادی داشته باشد.

هاربهاجان سینگ بازیکن سابق کریکت هندی – با انعکاس مبارزات KKR در PL 2023 – گفت که فرم آندره راسل یک نگرانی برای تیم است.

هاربهاجان سینگ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “بزرگترین دلیلی که KKR در این فصل با مشکل مواجه است، عملکرد ضربه زدن آندره راسل است. راسل در این فصل سختی های زیادی را تحمل می کند و تا زمانی که او اخراج نکند، KKR در نیمه انتهایی جدول امتیازات خواهد بود. مشکل راسل یک مشکل فنی است، او و کادر فنی باید بنشینند و آن را حل کنند.”

دهلی کپیتالز در آخرین بازی خود سانرایزرز حیدرآباد را در حیاط خلوت دومی شکست داد. دیوید وارنر و شرکت به دنبال کسب نتیجه مشابه امشب در بازی برگشت در ورزشگاه آرون جیتلی است.

آکسار پاتل یک چرخ دنده حیاتی برای دهلی کپیتالز در IPL بوده است و کریکت باز هندی – که در آخرین بازی بهترین بازیکن مسابقه بود – بار دیگر نقش مهمی را برای دی سی ایفا خواهد کرد.

کریکت باز سابق هند از ظهور آکسار پاتل استقبال کرد و از کریکت باز گجرات به عنوان کاپیتان بعدی پایتخت دهلی به دلیل توانایی او در عملکرد خوب در هر بخش حمایت کرد.

عرفان پاتان که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “Axar Patel یک بازیکن واقعی همه کاره است. او تحویل های خود را بسیار خوب تغییر می دهد و هر زمان که تیم نیاز داشته باشد ویکت های مهمی را می گیرد. او شوت های بالغ بازی می کند و به همان اندازه بازیکن خوبی است. من او را به عنوان یک کاپیتان بالقوه پایتخت دهلی می بینم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله