اندرو اشتراوس از سمت مشاور استراتژیک بانک مرکزی اروپا کناره گیری خواهد کرد

تصویر فایل اندرو اشتراوس© AFP

اندرو استراوس قرار است ماه آینده از سمت مشاور استراتژیک کریکت بورد انگلیس و ولز و رئیس کمیته عملکرد کریکت کناره گیری کند. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که پیش از این بین سال های 2015 تا 2018 به عنوان مدیر تیم کریکت مردان انگلیس خدمت می کرد، در سپتامبر 2020 این نقش را برعهده گرفت. برای تیم های انگلیس ما به دلیل افزایش تعهدات خارج از سازمان، متأسفانه تصمیم گرفته‌ام که زمان کناره‌گیری از نقش فعلی‌ام فرا رسیده است.» استراوس در بیانیه‌ای در روز جمعه گفت. هیئت مدیره در اردیبهشت

پس از شکست 4-0 انگلیس در خاکستر در سال 2021، اشتراوس وظیفه بررسی عملکرد بالا را بر عهده دارد.

گزارش او 17 توصیه از جمله کاهش تعداد مسابقات در مسابقات قهرمانی شهرستان و پنجره های ویژه برای مسابقات توپ سفید را ارائه کرد.

با این حال، این امر برای حوزه‌های وفادار وفادار به‌خوبی همراه نبود، زیرا ریچارد گولد، مدیر اجرایی ECB، پیشنهاد تغییر ساختار کریکت داخلی را «مرده در آب» خواند.

پس از جدایی اشتراوس، رئیس بانک مرکزی اروپا، ریچارد تامپسون، گفت: “اندرو در طول سالیان متمادی در نقش های مختلف به کریکت انگلیسی خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است. من برای مشاوره و تجربه ای که او در دوران ریاستش ارائه کرده ارزش زیادی قائل هستم و از همکاری با او لذت برده ام. .

ما در حال حاضر در حال اجرای اکثریت قریب به اتفاق توصیه های بررسی عملکرد عالی او هستیم که به اعتقاد من به تیم مردان انگلیس کمک می کند تا به موفقیت خود ادامه دهند. من شک ندارم که او می تواند کمک بیشتری به بازی کند و امیدوارم در آینده بازگردد.” بانک مرکزی اروپا همچنین از انتصاب پنی آویس، بارونس زاهدا منظور، جنیفر اوون آدامز و گرت ویلیامز به عنوان مدیران غیر اجرایی خبر داد.

انتصابات در مجمع عمومی سالانه در ماه مه تایید خواهد شد. بانک مرکزی اروپا گفت که دو انتصاب دیگر «در زمان مقتضی» انجام خواهد شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله