“از همان توپ اول…” – ساچین تندولکار، ویرندر سهواگ. همه ستایش ها برای “شاه” ویرات کوهلی

Blaster Sachin Tendulkar در روز پنجشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 از ناک 100 بر 63 فوق العاده ویرات کوهلی در برابر سانرایزرز حیدرآباد (SRH) استقبال کرد. ساچین ویرات را در توییت اخیر خود درباره پیروزی برتر RCB مقابل SRH تمجید کرد. واضح بود که از همان اولین توپی که ویرات درایو کاور بازی کرد، روز ویرات خواهد بود. ویرات و فاف هر دو در کنترل کامل به نظر می رسیدند، نه تنها شوت های بزرگ زیادی بازی کردند، بلکه به خوبی بین ویکت ها دویدند تا یک شراکت موفق ایجاد کنند. ساچین در توییتی نوشت: 186 برای نحوه ضربت زدن آنها به اندازه کافی بزرگ نبود.

ویرات ششمین IPL صد خود را به ثمر رساند تا با بیشترین تعداد قرن به بتمن هندی تبدیل شود. او 100 ران از 63 توپ در مقابل SRH به ثمر رساند و یک رکورد افتتاحیه شراکت با Faf du Plessis از 172 در استادیوم بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد اضافه کرد.

بسیاری از بازیکنان کریکت ویرات را پس از شکستن قرن اول خود در IPL امسال تحسین کردند.
افسانه هایی مانند Virender Sehwag، Yuvraj Singh، AB de Villiers، Suresh Raina و Tom Moody در توییتر از استعداد ویرات استقبال کردند.

RCB با این برد به جمع چهار تیم برتر جدول امتیازی صعود کرد. آنها 14 امتیاز از 13 بازی دارند و آخرین بازی مرحله گروهی خود را برابر گجرات تایتانز در استادیوم خانگی خود در استادیوم M Chinaswamy در بنگالورو در روز یکشنبه انجام خواهند داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله