ریکی پونتینگ می گوید که مذاکرات ICC برای رسیدگی به اختلاف دستمزد برای رشد کریکت تست ادامه دارد

عکس فایل ریکی پونتینگ© ICC

ریکی پونتینگ، اسطوره استرالیایی، معتقد است که شورای بین‌المللی کریکت نقشی در حصول اطمینان از اینکه بازیکنان کشورهای کوچک‌تر آزمون برای خدمات خود در قالب پنج روزه دستمزد خوبی دریافت می‌کنند، ایفا می‌کند. پونتینگ مثالی از کریکت‌بازان هند غربی زد که به دلایل مالی کریکت را به جای وظایف بین‌المللی انتخاب کردند. در رویدادی که توسط ICC قبل از فینال جام جهانی تست بین هند و استرالیا در Oval در 7 ژوئن برگزار شد، از پونتینگ در مورد جوانانی که می‌خواهند این بازی پنج روزه را در دوره لیگ‌های T20 انجام دهند، سوال شد.

«کشورهای مختلف پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال دارند. به عنوان مثال، مراقبت از جوانان در کارائیب که می خواهند رویای خود را برای بازی کریکت آزمایشی برآورده کنند، به طور فزاینده ای دشوار می شود.

سیستم پرداخت آنها در کارائیب در مقایسه با برخی از لیگ های فرنچایز مطابقت ندارد و سریلانکا یکسان خواهد بود و بنگلادش نیز یکسان خواهد بود. پونتینگ گفت که ICC در حال مذاکره برای حل این مشکل است.

در هند، انگلیس و استرالیا اینطور نیست. برای بازی کردن کریکت آزمایشی برای کشورتان دستمزد خوبی دریافت می کنید و بیشتر آنها آرزوی انجام یک مسابقه آزمایشی را دارند. ICC باید در اینجا نقشی ایفا کند.

او گفت: “…برای اینکه حتی در سراسر کریکت تست بین المللی پرداخت ها را کمی بیشتر کنیم تا بازیکنانی از این کشورهای مختلف که می خواهند برای کشورشان بازی کنند جذب کنند.”

او افزود: «این چیزی است که در سطح بسیار بالایی در ICC برای کمک به آن صحبت شده است، اما در هند احساس می‌کنم بیشتر این جوانان به دنبال پوشیدن کلاه‌های آبی پهن و مشابه آن در استرالیا هستند». . PTI BS SSC SSC

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله