آیا Mohit 2.0 آماده بازگشت به سطح ملی T20 است؟

Mohit Sharma 34 ساله بزرگترین داستان بازگشت در فصل 2023 بوده است که به تازگی به پایان رسیده است، از زمانی که در سال گذشته به عنوان مدیر شبکه گجرات تایتانز تبدیل شد و تقریباً تیم را به دومین عنوان متوالی IPL رساند. در آغوش تسلی‌بخش هاردیک پاندی با موهیت، ثانیه‌هایی پس از فینال بلیتز راویندرا جادجا، CSK را به عنوان پنجمی رکورددار سوق داد، نه تنها شخصیت کاپیتان تایتان‌ها را نشان داد، بلکه به سهم عظیم پیسر هاریانا در کمپین آنها در این فصل نیز پی برد. موهیت ممکن است پس از چهار تحویل نمونه اول در دو توپ پایانی پانزدهم شکست بخورد، اما هیچ چیز نمی تواند از تلاش های او در طول فصل کم کند زیرا او با 27 ویکت در 14 بازی به پایان رسید و بعد از هم تیمی و دوست محمد شامی در رده دوم قرار گرفت.

مدت کوتاهی پس از بازی در نیمه نهایی جام جهانی 2015 برای هند، موهیت از رادار ناپدید شد، اما هشت سال بعد، این مبارز باتجربه دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

هیچ کس دوباره او را در حال بازی کریکت 50 اور نخواهد دید، اما آیا او می تواند فرم و آمادگی جسمانی خود را برای حضور در تیم هند برای جام جهانی 2024 T20 حفظ کند؟ با رویداد ICC که بلافاصله پس از IPL سال آینده در هند غربی و ایالات متحده برنامه ریزی شده است، بسیار خوب است، اما او مطمئناً یک پرونده قوی برای محاکمه در چندین T20 که در آن تیم ملی در جام جهانی 50 بازی می کند، ساخته است. سال

تعجب نکنید که وقتی هند در ژوئیه در هند غربی و ایالات متحده آمریکا سری پنج مسابقه ای T20 را انجام می دهد، Mohit با دیپاک چهار شریک شود.

هاردیک که قرار است در نمایشگاه بعدی T20 کاپیتان هند نیز باشد، موفق شد بیشترین بهره را از Mohit در تایتان ها ببرد و پس از اجرای چنین نمایشی، وسوسه می شود تا یک بار دیگر سرعت حیله گرانه را در بالاترین سطح ارائه دهد.

موهیت 10 سال پیش پس از موفقیت هایش در تیم MS Dhoni در CSK وارد تیم هند شد، اما این دوره او با تایتان ها بود که بیشترین لذت را برد. توپ بک هند آهسته‌تر، کاتترها و بند انگشتان او همچنان باعث دردسر بتمن‌ها می‌شود، اما تناسب اندام بهبود یافته او همچنین به او اجازه می‌دهد تا با سرعت خوبی به بازیکنان یورک بپردازد.

بیشتر دوران حرفه ای من در IPL و هند زیر نظر ماهی بهای بود. نتایج خوب من توسط او به دست آمد، اعتبار زیادی به او تعلق می گیرد که بهترین نتیجه را از من گرفته است.” اما برای من، بیشتر به این بستگی دارد که چقدر از بازی لذت می برید. 2013-2016 برای CSK یک دوره طلایی در حرفه من بود، اما از نظر محیطی، این بهترین چیزی است که در IPL تجربه کرده ام. PTI به زودی اولین حضور خود را در Titans در ماه گذشته انجام خواهد داد.

موهیت با حذف توپ های متوالی آمباتی رایودو و ام اس دونی از توپ های متوالی در ساعات اولیه روز سه شنبه، موهیت به تایتان ها امید بسیار مورد نیاز را داد.

در اوور بیستم، که در آن او 13 توپ برای دفاع داشت، چهار توپ اول به شکل کاملی بودند که به شیوام دوبه یا جادجا اجازه نمی‌دادند به زیر آنها نفوذ کنند.

به نظر می رسید هیچ راه بازگشتی برای CSK وجود نداشت تا اینکه Jadeja درخشان بازی را در شاید هیجان انگیزترین فینال تاریخ مسابقات از تایتان ها گرفت.

نمی توان موهیت را به خاطر اشتباه گرفتن دو توپ سرزنش کرد. او در یک بازی با کمترین برتری، هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد.

از دست دادن پدرش در طول همه گیری COVID-19 دیدگاه موهیت را نسبت به زندگی تغییر داد. او در مورد بازگشت به هند فکر نمی کند، اما اگر این کار را کرد، به او اعتماد کنید تا تاثیری فوری مانند آنچه در IPL این فصل داشت، بگذارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله