رقص ویروسی دیپک چهار در لابی هتل بعد از اینکه CSK برای پنجمین بار جایزه IPL را برد. نگاه کن

دیپک چهار پس از پیروزی CSK در فینال IPL 2023 در لابی هتل می رقصد.© توییتر

اگرچه گجرات تایتانز روز دوشنبه در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 در مقابل چنای سوپر کینگز در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد تیم میزبان بود، کل ورزشگاه و شهر لباس زرد پوشیده بودند، در درجه اول به خاطر افسانه‌هایی که ام.اس. . هنگامی که CSK با غلبه بر GT مدافع عنوان قهرمانی را با 5 ویکت به دست آورد، جشن هایی در داخل و خارج از ورزشگاه برگزار شد. حتی دیپاک چهار از تیم CSK نیز نتوانست خود را کنترل کند زیرا پس از قهرمانی در لابی هتل به رقصی بداهه وارد شد.

پس از پیروزی، هواداران پرشور با سر دادن نام ام اس دونی در زمین، پیروزی تاریخی مردان زردپوش را جشن گرفتند.

شور و شوق هواداران و عشق آنها به ام اس دونی با سر دادن شعار ‘Dhoni Dhoni’ به وضوح قابل مشاهده بود.

همکاری 50 ران دوون کانوی و روتوراج گایکواد به همراه کمئوهای شیوام دوبی، راویندرا جادجا به چنای سوپر کینگز (CSK) کمک کرد تا گجرات تایتانز (GT) را در مهیج نبرد فینال پنج ویکت در احمدآباد شکست دهد تا “رکورد مشترک” خود را به دست آورد 5- عنوان

این مسابقه به دلیل بارندگی به تعویق افتاد. پس از از سرگیری، CSK هدف اصلاح شده 171 ران در 15 اور تعیین شد. دوون کانوی بازکننده (47 توپ از 25 توپ) و روتوراج گایکواد (26 توپ از 16 توپ) سکوی 74 دوانی را برای اولین ویکت فراهم کردند. با وجود 27 توپ آجینکیا رهانه و 19 توپ از 8 توپ توسط آمباتی رایادو، موهیت شارما با بولینگ فشرده خود یک بازگشت برای GT نوشت. او همچنین Dhoni را برای یک اردک طلایی گرفت.

CSK در فینال به 13 ران نیاز داشت. اما Mohit نتوانست از آن دفاع کند زیرا Jadeja پیروزی GT را با یک چهار برنده از آخرین توپ رد کرد.

موهیت انتخاب بولرهای GT بود که در چهار اوور خود امتیاز 3/36 را گرفت. نور احمد (2/17) نیز با توپ تاثیرگذار بود.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله