«آیا می‌توانی Butta Bomma را انجام دهی؟»: دیوید وارنر درباره چگونگی شهرتش در Tiktok

دیوید وارنر، بت‌باز تیم کریکت استرالیا، در حالی که جهان به دلیل کووید-19 قرنطینه شده بود، طرفداران زیادی در Tiktok و Instagram به دست آورد. ویدیوهای وارنر از آهنگ های فیلم محبوب در میان طرفداران شور و هیجانی شد و او همچنان درخواست هایی را از مناطق مختلف هند برای کلیپ های مختلف فیلم دریافت می کرد. در یک تعامل اخیر، وارنر در مورد اینکه چگونه شروع به فیلمبرداری در این مکان کرد و چه احساسی پس از وایرال شدن برای ساخت یک ویدیو برای یک آهنگ محبوب تلوگو داشت، صحبت کرد.

«من نمی دانستم TikTok چیست. همه پسرها سالهاست که این کار را انجام می دهند. هنگام پیمایش، فقط آن را اسکرول کنید. بنابراین، کووید شروع به ضربه زدن کرد. وارنر در برنامه “صبحانه قهرمانان” گاوراو خان ​​گفت: “باشه، بیایید به TikTok برویم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

“یکی از من پرسید، آیا می توانی یک آهنگ بسازی؟ من فقط «شیلا کی جوانی»، «قهرمان مای ترا» و «چمک چلو» را می شناختم. اینها تنها سه آهنگی بودند که می شناختم. ما «شیلا کی جوانی» را انجام دادیم و پس از آن میلیون‌ها درخواست وجود داشت.»

طرفداران حیدرآبادی پرسیدند، آیا می‌توانی بوتا بوما را انجام دهی؟ بنابراین ما این کار را انجام دادیم و بالستیک شد.”

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز (دی سی) با به دست آوردن رکورد بیشترین دوندگی مقابل حریفان در تاریخ لیگ، رکورد منحصر به فردی را در بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) مقابل پنجاب کینگز به ثبت رساند. وارنر در این مسابقه 46 توپ از 31 توپ به ثمر رساند.

ضربه او شامل پنج چهار و دو شش بود. نرخ اعتصاب او 148.39 بود. در 25 مسابقه مقابل PBKS، وارنر 1105 ران با میانگین 50.22 و نرخ ضربه 144.44 به ثمر رساند. او 13 نیم قرن در مقابل تیم هند شمالی گلزنی کرد و بهترین امتیاز 81 را به ثمر رساند.

وارنر همچنین 1075 ران در برابر نایت رایدر کلکته به ثمر رساند. Shikhar Dhawan همچنین 1057 ران در برابر Chennai Super Kings به ثمر رساند. روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی (MI) نیز 1040 دوش مقابل KKR به ثمر رساند. ویرات کوهلی نیز با کسب 1030 دوش در برابر دهلی کپیتالز در لیست قرار دارد که در مقابل هر حریفی در IPL رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله