هدف قرار دادن شعارهای «ویرات کهلی»، ژست گوتام گامبر مانند نوین الحق برای جمعیت باغ عدن

هدف قرار دادن شعارهای ویرات کهلی، ژست گوتام گامبر مانند نوین الحقس برای جمعیت باغ عدن

نوین الحق پس از اینکه راوی بیشنوی شکار خیره کننده ای گرفت، طرفداران KKR را ساکت کرد.© توییتر

مشاجره ویرات کهلی با ناوین الحق، قهرمان لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) یکی از اتفاقات مهم لیگ برتر هند (IPL) بوده است. با وجود این حادثه در اوایل ماه جاری، طرفداران رقیب در سراسر کشور ناوین را به سخره می گیرند. در جریان مسابقه بین LSG و Kolkata Knight Riders (KKR) در باغ ادن در روز شنبه، ناوین بار دیگر با شعارهای خشن “کوهلی” مورد هدف هواداران قرار گرفت. با این حال، نوین به جای اعمال فشار، به تبادل نظر با هواداران KKR نیز پرداخت.

شعارهای کوهلی در جریان تعقیب و گریز دوم KKR پس از اینکه Krunal Pandya توپ را به ناوین داد شروع شد. هنگامی که جیسون روی برای سه مرز متوالی به او ضربه زد، شعارها بلندتر شد.

با این حال، ناوین پس از اینکه راوی بیشنوی برای اخراج رحمان الله گورباز یک شکار خیره کننده گرفت، آن را به طرفداران KKR پس داد. او پس از گرفتن بیشنوی هواداران KKR را ساکت کرد.

فیلم را ببینید:

نوین یک بازی مختلط با توپ داشت زیرا در اورهای پانزدهم و هفدهم به ترتیب فقط شش و پنج ران دریافت کرد، قبل از اینکه رینکو سینگ در اور نهایی خود یک انفجار 20 ران بزند.

با این حال، LSG از یک ضربه 67 شکست ناپذیر توسط رینکو جان سالم به در برد تا KKR را با یک ران پیشی بگیرد و واجد شرایط برای پلی آف شود.

58 نیکلاس پوران، لاکنو را به 176-8 رساند، در مجموع توسط رینکو، ضربه زن چپ دست که در ضربه 33 توپ خود چهار شش ضربه را شکست، تهدید شد، اما کلکته در 175-7 به پایان رسید.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله