بیانیه بزرگ دوون کانوی ستاره CSK در مورد آسیب دیدگی زانو و آینده ام اس دونی

تمام دنیای کریکت همین سوال را می پرسند، “آیا MS Dhoni بعد از این فصل IPL بازنشسته می شود؟”. در حالی که فقط دونی می داند که آیا او یک فصل دیگر در لیگ برتر هند با پیراهن سوپر کینگز چنای خواهد داشت یا خیر، نظرات و پیش بینی ها در مورد آینده او از گوشه و کنار انجمن کریکتینگ سرازیر می شود. با این حال، دوون کانوی افتتاح کننده CSK امیدوار است این آخرین فصل Dhoni نباشد. Ruturai Gaikwad که پس از پیروزی تیم مقابل CSK نیز بخشی از گفتگو با کانوی بود، گفت که دونی هنوز 5 سال از او باقی مانده است.

او کریکت زیادی بازی کرده و مورد احترام است. کانوی در گفتگو با Gaikwad در ویدئویی که توسط IPL منتشر شده است، گفت: وقتی کسی با آن قد از شما حمایت می‌کند و می‌دانید که به شما اعتقاد دارد، به شما به عنوان یک بازیکن اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

ما بسیار خوش شانس هستیم که ماهی بهای را در گروه داریم. بیایید امیدوار باشیم که این آخرین فصل او نباشد. کانوی همچنین سخنان شریک افتتاحیه خود را تکرار کرد و گفت: “زانویش خوب است.”

در طول این گفتگو، روتورای در مورد تجربه خود از بازی زیر نظر دونی صحبت کرد، کسی که تاکنون 50 بازی برای CSK با تالا به عنوان کاپیتان انجام داده است.

“وقتی به گذشته نگاه می کنم به روشی که از بازی اول گذشته بوده است، تا به حال همینطور بوده است. فرقی نداره. او متواضع است، او برای مذاکره باز است. برای داشتن این اعتماد به او، من می دانم هر چه او می گوید و می توانم بروم و هر چیزی را از او بپرسم. این دقیقا همان چیزی است که یک مرد جوان در رختکن به آن نیاز دارد.”

با توجه به اینکه CSK اکنون در مرحله مقدماتی 1 با مدافع عنوان قهرمانی گواجرات تایتانز روبرو می شود، ممکن است به روز رسانی های آینده Dhoni چندان دور نباشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله