“آیا من جایگزین ویرات کهلی هستم؟”: محمد سراج داستانی خنده دار از اولین آزمایش خود را به اشتراک می گذارد.

عکس عالی ویرات کهلی و محمد سراج© BCCI

محمد سراج، بازیکن هندی کریکت اولین بازی آزمایشی خود در برابر استرالیا در زمین کریکت ملبورن را به یاد آورد و از اینکه در جلسه اول مسابقه از دست ندادن توپ شگفت زده شد. سراج این شانس را پیدا کرد که اولین تست خود را پس از آن که محمد شامی کهنه کار ضربان قلب به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شد و ویرات کهلی مجبور شد برای تولد دخترش به هند بازگردد، به دست آورد. سراج در تعاملی که اخیرا انجام داد، گفت که تعجب کرده و حتی به شوخی گفت که آیا او جایگزین کهلی در این مسابقه است یا خیر.

اولین جلسه بولینگ اصلی کیا ناهی [I didn’t bowl a single over in the first session]. Idhar se pehle Jassi Bhai aur Umesh Bhai ne daale first Ash Bhai aur Jaddu Bhai aa gaye [Jasprit Bumrah and Umesh Yadav started the proceedings then Ravichandran Ashwin and Ravindra Jadeja got their chances]. Toh maine socha kya main Virat bhai ka جایگزین هون [Then I started thinking whether I am a replacement of Virat Kohli]- گفت: سراج در پخش برنامه صبحانه با قهرمانان.

«بریک مای آجو بای نه بولا «میان» ایک اند سه توجه هی داعلنا های آب [During the break, Ajinkya Rahane came to me and said you only have to bowl from one end now onwards]”، او اضافه کرد.

پیش از این در IPL 2023، دهلی کاپیتالز سومین برد خود در IPL 2023 را در روز شنبه پس از شکست راحت رویال چلنجرز بنگلور با هفت ویکت به ثبت رساند.

با انتخاب اولین ضربه زدن، RCB مجموع 181/4 را در 20 اور با ویرات کوهلی و ماهیپال لومرور به ترتیب 55 و 54 ران به ثمر رساند. دی سی بعداً پس از اینکه فیل سالت یک ضربه درخشان 87 توپ از 45 توپ را به نمایش گذاشت، با 20 توپ به هدف تعقیب کرد.

جدای از این امتیاز بالا، طرفداران همچنین شاهد لحظه ای داغ بودند که محمد سراج از RCB در جریان تعقیب و گریز DC خونسردی خود را نسبت به Salt از دست داد.

با این حال، هر دو بازیکن پس از پایان بازی، روحیه ورزشی خود را نشان دادند و اختلافات را حل کردند. در عکسی که دی سی در توییتر به اشتراک گذاشته است، سراج و سالت همدیگر را در آغوش گرفته بودند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله