پست دوست داشتنی ویرات کهلی برای 3 مادر خاص زندگی اش. عکس را ببینید

رویال چلنجرز بنگلور در دیدار یکشنبه آتی IPL 2023 با راجستان رویالز به دو امتیاز حیاتی چشم دوخته است. با کسب تنها 10 امتیاز از اعتبار خود، پیروزی مقابل رویالز برای RCB برای زنده نگه داشتن امیدهای خود در پلی آف بسیار مهم است. در میان این اقدام با اکتان بالا، ویرات کوهلی، بتمن ستاره RCB موفق شد تایم اوت کند و آرزوهای مهربانانه‌ای را برای همسر و مادرش در روز مادر در روز یکشنبه به اشتراک بگذارد. تمام دنیا مادرشان را غرق عشق می کنند و کاپیتان سابق هند نیز در خانواده اش از احترام به مادرش ابایی نداشته است.

ویرات در توییتر تصاویری را با همسرش آنوشکا شارما و مادرش ساروج کوهلی به اشتراک گذاشت. در کپشن پست آمده بود: «روز مادر مبارک @AnushkaSharma».

این پست در شبکه های اجتماعی منتشر شد و طرفداران واکنش های خود را به اشتراک گذاشتند.

در ابتدای مسابقه، زمانی که راجستان رویالز در مقابل رویال چلنجرز بنگلور قرار می‌گیرد، این نوید می‌دهد که یک مسابقه بین دو تا از تاثیرگذارترین بت‌زنان این دوره، یاشاسوی جیسوال جوان و کهنه کار فاف دو پلسیس باشد.

RCB همچنین به دنبال این است که از هت تریک شکست ها جلوگیری کند، زیرا در دو بازی اخیر خود از هندی های بمبئی شکست خورده و از دهلی کپیتالز عقب افتاده است.

از سوی دیگر، سلطنتی‌ها با پیروزی 9 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز در روز پنجشنبه پس از سه شکست متوالی، به لطف جیسوال 98 توپ 47 و کاپیتان سانجو سامسون با 29 توپ 48 در تعقیب یک توپ ساده، به مسیرهای پیروزی بازگشتند. 150- هدف را اجرا کنید.

RCB دو بازی اخیر خود را مقابل دهلی کپیتالز و هندی های بمبئی شکست داده است و ناامید است که با یک برد جامع، روند را تغییر دهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله