آجینکیا رهانه “جایی نبود…”: ستاره سابق هند درباره نحوه باز شدن درهای فینال جام جهانی تست به روی کهنه سربازان

تصویر فایل کهنه سرباز هندی آجینکیا راهانه© توییتر

بازگشت آجینکیا راهانه به تیم آزمایشی هند بزرگترین خبری بود که از ترکیب نهایی هند برای حضور در جام جهانی تست در روز سه شنبه منتشر شد. هند دومین فینال WTC خود را در مقابل استرالیا در Oval لندن از 7 تا 11 ژوئن برگزار خواهد کرد. بازگشت رهانه پس از 15 ماه پس از مصدومیت شریاس ایر که او را از فینال بزرگ محروم کرد قابل پیش بینی بود. ایر اخیراً برای درمان شکستگی‌های استرسی در ناحیه کمرش در بریتانیا تحت عمل جراحی قرار گرفت. عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هندی نیز احساس کرد که اجرای گذشته رهانه در شرایط خارجی نویدبخش خوبی خواهد بود.

عرفان پاتان که در Star Sports Cricket Live صحبت می‌کرد، گفت: «اگر شریاس ایر آماده بود، رهانه در فینال WTC حضور نداشت. اما تا آنجا که شکل فعلی پیش می رود، او با روحیه عالی به نظر می رسد. فرمتی که او اکنون در آن بازی می کند کاملاً متفاوت است، اما رهانه همیشه در سالن های خارجی خوب بوده و این به نفع او بوده است.”

با این حال، هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، عقیده داشت که سوریاکومار یاداو نیز باید همراه با رهانه در تیم نگه داشته می شد زیرا SKY می تواند ضربات او را تسریع کند.

من هم ثریا و هم رهانه را در تیم نگه خواهم داشت. من به جای اکسار سوریا را بازی می کنم چون قرار نیست در شرایط انگلیسی سه اسپینر بازی کنی. وی گفت: در چنین شرایطی حضور ثریا در تیم مزیت مضاعفی به ضربه زدن می داد.

تیم آزمایشی هند فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله