آرجون تندولکار پس از خلاص شدن از یک پیاده روی ضعیف در برابر PBKS با ویکت اوریدیمان ساهی خوشحال می شود. توییتر پاسخ می دهد

آرجون تندولکار، بازیکن هندی بمبئی، پس از دریافت 48 ران در سه اور مقابل پنجاب کینگز در بازی IPL 2023، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. از این سه، او یکی را واگذار کرد. آرجون، پسر ساچین تندولکار بزرگ، با بازی در دومین مسابقه IPL خود، بخشی از آمار ناخواسته شد. اور 31 آرجون دومین اور گران قیمت یک بازیکن MI در IPL بود. دانیل سامز با واگذاری 35 دوش مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در سال 2022 در صدر فهرست قرار دارد. بین سه بازیکن برای مقام سوم مساوی است زیرا پاوان سویال در مقابل رویال چلنجرز بنگلور (2014)، آلزاری جوزف در مقابل راجستان رویالز (2019) و میچل مک کلناگان در مقابل PBKS (2017) هر کدام 28 ران واگذار کردند.

با این حال، در دیدار مقابل گجرات تایتانز، آرجون تندولکار با چنگ زدن به پوست سر بازکننده ویدیمن ساها، بازگشتی درخشان داشت. در اولین توپ اوور سوم، ساها یک پای کششی گرفت و بازیکنان MI یکصدا بلند شدند تا عقب را بگیرند. صادر شد و DRS نیز این تصمیم را تایید کرد. تندولکار پس از اخراج خوشحال شد.

مارک بوچر سرمربی هندی های بمبئی از آرجون تندولکار که 31 ران در اور پانزدهم اینینگ PBKS به ثمر رساند، حمایت کرد. آرجون گران‌ترین توپ‌زن MI بود که 48 دوش را در سه اور واگذار کرد و 16 ران را پس انداز کرد.

فکر می‌کنم روهیت، که یک کریکت‌باز بسیار با تجربه است، احساس می‌کرد که آرجون را در اورهای 14-15 خواهد کشت. این بهترین بازی در آن مرحله از بازی بود. گاهی اوقات آنها (تصمیمات) نتیجه می دهند و گاهی اوقات نه. متأسفانه آنطور که می‌خواست پیش نمی‌رفت و نگاه کردن به گذشته گاهی اوقات مسابقات کار نمی‌کند و این فقط ماهیت کریکت T20 است.»

برای او (آرجون) کاسه زنی در وانخده که شرایط ضربه زدن در آن خوب بود، دشوار خواهد بود. او ممکن است یک یا دو (تحویل) اشتباه کرده باشد، ممکن است فشار را احساس کرده باشد، اما زندگی خواهد کرد و از آن درس خواهد گرفت. این آخر دنیا نیست؛ این روزهای اولیه نیست، بلکه اواسط لیگ IPL است و امیدوارم او قوی تر بازگردد. او از حمایت کامل کادر پشتیبانی و بازیکنان برخوردار است تا تلاش کنند تا هر چه سریعتر این مشکل را پشت سر بگذارند.”

با ورودی های PTI و ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله