یاشاسوی جیسوال سریع‌ترین ضربه را به پنجاه در تاریخ IPL زد زیرا راجستان رویالز KKR را نابود کرد.

یاشاسوی جیسوال به روند پر شور خود در IPL ادامه داد و با شکستن سریع‌ترین پنجاه در تاریخ مسابقات، پس از بهترین رکورد یوزوندرا چاهال در تمام دوران، راجستان رویالز به پیروزی 9 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز رسید تا امیدهای خود را در پلی آف در روز پنجشنبه احیا کند. چاهال قبل از اینکه با 25/4 درخشان به پایان برسد، پیشتاز ویکت گیر در IPL شد، زیرا RR KKR را به کمتر از 149/8 در باغ ادن محدود کرد. در روزی که خفاش‌بازان KKR برای پیگیری زمان تلاش می‌کردند، جیسوال 21 ساله با ورود به پنج سریع‌ترین سریع تاریخ IPL تنها با 13 توپ، پیشتاز شد و رکورد قبلی KL Rahul و Pat Cummins (14 توپ) را بهبود بخشید. هر یک).

جیسوال در تعقیب متواضعانه، دو ران کمتر از یک قرن داشت (98 توپ از 47 توپ)، یک ضربه با 12 چهار و پنج شش، زمانی که RR.

سامسون با 48 توپ از 29 توپ، پشتیبانی بسیار خوبی از پنجه جنوبی ارائه کرد، زیرا این دو با 121 ران از تنها 69 توپ، یک شراکت بدون وقفه برنده مسابقه داشتند.

این برد با 41 توپ باقی مانده، آنها را به رده سوم نیز رساند (12 امتیاز از 12 مسابقه)، که یک تقویت قابل توجه برای کلین شیت آنها (0.0633) با داغ شدن مسابقه پلی آف بود.

همه چیز برای KKR تمام شد که به رده هفتم سقوط کرد (10 امتیاز، 12 مسابقه).

جیسوال در اوور اول زمانی که کاپیتان KKR، نیتیش رانا، گامی متهورانه برداشت تا خودش را کاسه کند، هدف خود را روشن کرد.

جیسوال بدون اتلاف وقت، فرصت را غنیمت شمرده و ران را با دو شش و دو چهار تایی متوالی در 26 ران اوور شکست داد.

او شاردول تاکور را با یک هت تریک چهار تایی بولد کرد و در اور سوم به پنجاه خود رسید، اما مشکل را در 78/1 در نیمه وقت حل کرد.

برای اینکه به بدبختی KKR بیفزاید، سونیل نارین در زمانی که سامسون 16 ساله بود یک شکار آسان را رها کرد.

سپس کاپیتان زمانی که در 20 ران اوور، آنوکول روی، اسپینر بازوی چپ جارکند را به مدت سه شش ضربه زد، به خودش آمد.

در روزی که آر آر عملکرد فیلدینگ جذابی از خود به نمایش گذاشت، چاهال (187 ویکت) از دواین براوو (183) پیشی گرفت و با زدن توپ دوم برای اخراج کاپیتان KKR، رانا (22؛ 17 ب) در 11 اور، بهترین بازیکن تاریخ IPL شد.

پیشرفت چاهال درست زمانی رخ داد که KKR پس از شروعی بد، با دو شکار شگفت‌انگیز توسط شیمران هتمایر و ساندیپ شارما، به دنبال افزایش قدرت بود.

هر دو در اورهای متوالی از ترنت بولت به میدان آمدند زیرا ضربان‌دار بازوی چپ کیوی با 2/15 از سه اور در بازگشت بازگشت.

پس از یک ثانیه پرهزینه در جایی که 15 ران را واگذار کرد، چاهال در اورهای مرده برگشت تا ونکاتش ایر (57؛ 42 ب) و شردول تاکور (1) را در چهار توپ اخراج کند.

او طلسم خود را با اخراج رینکو سینگ (16) آخرین بازیکن KKR در مسابقه ماقبل آخر به پایان رساند تا همچنین بهترین ویکت گیر این فصل (21) شود.

نبردهای خط مقدم KKR با رسیدن به یک ویکت خشک عدن، نتیجه داد زیرا ونکاتش قلعه را در دست داشت و با پنجاه نبرد به حالت اولیه بازگشت.

از برداشتن دو توپ 12، ونکاتش به خوبی در اینینگ های خود حرکت کرد و به 50 توپ از 39 رسید. اما او یک تحویل گسترده از چهال را کلیپ کرد تا به طرز درخشانی توسط بولت دستگیر شود.

آندره راسل (10) پس از اینکه به شماره 5 ارتقا یافت و به KM آصف (1/34) باخت.

KKR که پس از 9 اور 58 بر 2 بود، پس از گرفتن یک تایم اوت استراتژیک در اور دهم به دنبال افزایش سرعت بود.

ونکاتش در نهایت موفق شد، اشوین را برای شش ها پشت سر هم شکست دهد، در حالی که رانا با یک پوشش زیبای چهار وجهی به پایان رساند تا آنها را به 76/2 در نیمه راه برساند.

KKR قبل از اینکه چاهال در اواسط اینینگ سقوط کند، به دنبال یک مجموع مناسب بود. PTI TAP BS BS

موضوعات مطرح شده در این مقاله