جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از KKR در مقابل RR: راجستان رویالز، یاشاسوی جیسوال بازدیدهای عظیمی دارد

راجستان رویالز پس از پیروزی بزرگ مقابل Kolkata Knight Riders در مسابقه IPL 2023 در کلکته در روز پنجشنبه پیشرفت چشمگیری داشت. یاشاسوی جایسوال، سریع‌ترین تاریخ ساز در نیم قرن تاریخ IPL و پیروزی یوزوندرا چاهال در چهار ویکت، راجستان رویالز را به یک پیروزی جامع 9 ویکتی بر کلکته نایت رایدرز رساند. پرتاب چهار ویکت چاهال و رکورد نیم قرن جیسوال، راجستان رویالز را به پیروزی قانع کننده ای رساند. این برد با 41 توپ باقی مانده، آنها را به رده سوم نیز رساند (12 امتیاز از 12 مسابقه)، که یک تقویت قابل توجه برای کلین شیت آنها (0.0633) با داغ شدن مسابقه پلی آف بود. همه چیز برای KKR تمام شد که به رده هفتم سقوط کرد (10 امتیاز، 12 مسابقه).

1ppufhf

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

در حالی که فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (576 دوش) در چارت بتمن ها پیشتاز است، جیسوال اکنون با 575 دوش در رده دوم قرار دارد. یوزوندرا چاهال از RR اکنون با 21 اسکالپ در صدر بهترین ویکت گیر است.

در صحبت کردن در مورد بازی، جیسوال چند ضربه قوی برای تیمش ایجاد کرد و نقطه عطف باورنکردنی سریعترین نیم قرن تاریخ IPL را تنها با 13 توپ به ثمر رساند. جیسوال 98 ران بدون شکست در 47 توپ بازی کرد.

سانجو سامسون نیز نقش خود را ایفا کرد و امتیاز 48 را از 29 به ثمر رساند.

در رقابت برای 150 پیروزی، راجستان رویالز نمی توانست شروع بهتری داشته باشد. ضربه زدن یاشاسوی جیسوال کاملاً با اعتماد به نفس نوشته شده بود زیرا بازکننده در فرم از همان اوور اول 26 ران را شکست.

یک ضربه مستقیم خوب از آندره راسل اولین موفقیت برای KKR بود زیرا جاس باتلر بدون گل باقی ماند.

با این حال، یاشاسوی جیسوال با خفاش مهار نشدنی بود و بازکننده RR سریعترین پنجاه در تاریخ IPL را زد. راجستان رویالز در تعقیب بود و پس از 6 اور به 78/1 رسید.

در اوور دهم، راجستان رویالز صد گل به ثمر رساند و یاشاسوی جیسوال به نمایش ضربه‌زنی غالب و تهاجمی خود ادامه داد. کاپیتان RR، سانجو سامسون نیز روی واگن پرید و با مرزها برخورد کرد.

دوتایی جیسوال-سامسون برای بخیه زدن صد پایه برای ویکت دوم فقط به 56 توپ نیاز داشتند. با بیش از 6 اور باقی مانده، راجستان رویالز تعقیب و گریز را با یاشاسوی جیسوال بدون شکست در 98* تکمیل کرد زیرا بازدیدکنندگان یک برد جامع 9 ویکت در کلکته به ثبت رساندند.

پیش از این، یوزوندرا چاهال با 4 ویکت که تنها 25 دوش در 4 اوور دریافت کرده بود، عملکرد بسیار خوبی داشت. ترنت بولت دو ویکت اسکالپ کرد. برای KKR، ونکاتش ایر پس از یک سکسکه زودهنگام، 57 ران مبارزه کرد، در حالی که نیتیش رانا با 22 ران به میدان رفت.

راجستان که ابتدا با خفاش زدن را انتخاب کرد، زمانی که ترنت بولت جیسون روی را که در فرم خوبی برای فصل به سر می برد، اخراج کرد. روی تنها با 10 دویدن به پاویون بازگشت.

ویکت روی، ونکاتش ایر چپ دست را به کریس دعوت کرد. رحمان الله قرباز در اور سوم 15 دوش ساندیپ شارما را با دو 6 بال پشت سر هم زد.

با این حال، ماندن قرباز در نقطه چین پایان یافت زیرا بولت در اور 5 بازی به تیمش موفقیت دیگری بخشید.

سپس نیتیش رانا، باتشمن چپ دست و کاپیتان KKR برای زدن خفاش بیرون آمدند. ایر با کاپیتان دست به دست شد و با کمک دو شش و یک چهار ضربه ای راویچاندران اشوین برای 18 ضربه زد.

یوزوندرا چاهال پس از اخراج ران برای 22 در اور یازدهم بازی، به جمع کنندگان بلیط پیوست. با کاپیتانی KKR، ویکت بان چاهال یک پر دیگر به کلاه خود اضافه کرد و تبدیل به برترین ویکت گیر در تاریخ IPL شد.

آندره راسل سپس به خفاش آمد. ایر در اور سیزدهم به مدت 15 دوش چاهال را با سه مرز خیره کننده دود کرد. ضربه کوتاه 10 ران راسل زمانی به پایان رسید که سی ام آصف او را در اور چهاردهم بازی فرستاد.

رینکو سینگ بازیکن چپ دست برای زدن خفاش بیرون آمد. Venkatesh Iyer یک بازی بسیار عالی و خوش ساخت را به مدت نیم قرن با 39 تحویل در اوور شانزدهم بازی به ارمغان آورد.

چاهال سپس یک تحویل خوب را انجام داد تا در اور هفدهم بازی، یر بتمن خوب را برای 57 حذف کند. چاهال پس از اخراج شاردول تاکور فقط برای 1 ران دوباره به همان اوور ضربه زد.

در اور نوزدهم بازی، چاهال سپس رینکا سینگ را برای 16 ران حذف کرد. سپس سونیل نارین برای خفاش بیرون آمد. در فینال مقابل ساندیپ شارما، نارین را 6 حذف کرد تا KKR در 20 اور به 149/8 محدود شود.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله