اگر جام ملت‌های آسیا به طور کامل به خارج از کشور منتقل شود: پاکستان ممکن است ACC را ترک کند

عکس فایل نجام ستی© توییتر

در یک تلاش ناامیدانه برای میزبانی برخی از مسابقات جام ملت های آسیا در پاکستان، PCB اکنون در تلاش است تا شورای کریکت آسیا را متقاعد کند که تنها چهار بازی دور اول را به پاکستان اختصاص دهد، در غیر این صورت آنها چاره ای جز خروج از جام قاره ای نخواهند داشت. «مدل ترکیبی» نجم ستی، رئیس PCB از پاکستان که بازی‌های خانگی خود را، جدا از رویارویی با هند، در کشور خود انجام می‌دهد، توسط سایر کشورهای عضو رد شده است. PCB نیز به نوبه خود ایده میزبانی بازی های جام ملت های آسیا در سریلانکا را رد کرد.

یک منبع موثق نزدیک به کریکت گفت: “بله، نجام ستی، به عنوان بخشی از طرح B مدل هیبریدی که برای جام ملت‌های آسیا پیشنهاد دادیم، این هفته به ACC در دبی اطلاع داد که PCB از انجام چهار بازی در خانه خوشحال خواهد شد.” هیئت گفت. گفت.

او گفت که ستی همچنین به ACC در دوبی اعلام کرده بود که اگر حتی این PCB Plan B توسط اعضای ACC رد شود، پاکستان در جام آسیا بازی نخواهد کرد و همچنین از شورای کریکت آسیا خارج خواهد شد.

به گفته این منبع، ستی پیشنهاد میزبانی پاکستان – نپال و افغانستان – بنگلادش، افغانستان – سریلانکا و سریلانکا – بنگلادش در پاکستان را داده است.

این منبع همچنین اضافه کرد که ستی به مقامات ACC گفته است که PCB خوشحال خواهد شد که بیشتر مسابقات باقیمانده را در دبی انجام دهد و بیشتر بازی های این مسابقات از جمله فینال می تواند در دبی برگزار شود.

او گفت: “تنها مشکلی که اکنون ACC و ما به عنوان میزبان با آن روبرو هستیم این است که سریلانکا، بنگلادش و هند اصرار دارند که این رویداد نباید در ماه سپتامبر در امارات برگزار شود زیرا هوا بسیار گرم است.”

یک منبع PCB یادآور شد: «در گذشته نزدیک، BCCI کل (نیمه) IPL را در امارات بین سپتامبر و نوامبر (در سال 2021) سازماندهی کرد، در حالی که دو جام اخیر آسیا نیز در همان دوره در امارات برگزار شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله