کین ویلیامسون مصدوم می تواند به عنوان سرمربی نیوزلند برای جام جهانی به هند برود

عکس فایل توسط کین ویلیامسون© توییتر

بعید است کین ویلیامسون، کاپیتان توپ سفید نیوزیلند در اواخر سال جاری در جام جهانی ODI بازی کند، اما ضربه زن آسیب دیده می تواند به عنوان مربی تیم برای مسابقات به هند سفر کند. سرمربی گری استید گفت که او “قطعا” به دنبال استفاده از ضربه زن باتجربه و کاپیتان اورهای محدود به عنوان مربی خواهد بود. ویلیامسون پس از جراحی موفقیت آمیز رباط صلیبی قدامی زانوی راست خود در حال توانبخشی است. این بازیکن 32 ساله در اولین بازی خود برای گجرات تایتانز در لیگ برتر هند در ماه گذشته دچار مصدومیت شد.

ویلیامسون در تلاش برای متوقف کردن یک شش در مرز، از بالا پرید و به طرز ناخوشایندی فرود آمد و زانوی او آسیب دید. شدت مصدومیت به حدی بود که او مجبور شد از زمین خارج شود. “هنوز برای دانستن زود است. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا جایی که می دانیم تا به امروز موفقیت آمیز بوده است. استد در آستانه بازی پنج مسابقه ای نیوزیلند در مقابل پاکستان به خبرنگاران گفت، بنابراین او در مراحل اولیه برنامه توانبخشی خود است.

بدیهی است که در این مرحله بسیار آسان است و او در یک مهار است. در واقع، ما فقط به نقاط عطفی دست می‌یابیم.” این مصدومیت عملا باعث شد تا کاپیتان سیاهپوشان از تورنمنت 50 نفره که در ماه اکتبر آغاز شد حذف شود زیرا او مدت زمان ریکاوری 9 ماهه از ACL پاره شده خود را دارد.

با این حال، Stead همچنان خوش بین است.

در حال حاضر بعید است که خط ما در اطراف کین در دسترس باشد، اما مطمئناً نمی‌خواهیم مردی در کلاس و کالیبر خود و آنچه را که او به این تیم می‌آورد خیلی زود رد کنیم. در صورتی که هنوز چنین فرصتی وجود داشته باشد.” نیوزلند در دو دوره اخیر جام جهانی 50 اور دوم شده است. تحت کاپیتانی ویلیامسون، سیاهپوشان آخرین بار در جام جهانی 2019 با بیش از 50 نفر مقابل انگلیس میزبان شکست خوردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله