آیا ویرات کوهلی به رهبری رویال چلنجر بنگلور در IPL 2023 ادامه خواهد داد؟ سوپراستار به روز رسانی بزرگی ارائه می دهد

تصویر فایل کاپیتان ایستاده RCB Virat Kohli© BCCI/IPL

مدعیان سلطنتی بنگلور زیر نظر کاپیتان ویرات کوهلی در IPL 2023 عملکرد خوبی داشته اند. RCB با بازی تحت باشگاه بزرگ هندی، با کاپیتان معمولی فاف دو پلسیس مصدوم شده است. کوهلی یک بار دیگر RCB را در برابر نایت رایدر کلکته در روز چهارشنبه رهبری کرد. از او در مورد کاپیتانی اش در حین بازی سوال شد. کوهلی با صحبت در مورد تجربه خود، همچنین فاش کرد که دو پلسیس می تواند به عنوان کاپیتان RCB در بازی بعدی بازگردد.

“تصمیم گرفتم ابتدا کاسه بازی کنم. چیز مهمی نیست. بازی عصر در چیناسوامی، ما عملکرد خوبی در اینجا داشتیم. غیرمنتظره بود اما چیزی که من به آن عادت ندارم (کاپیتانی). بازی کردن. فاف دوباره نقش مهمی ایفا خواهد کرد. امیدوارم او از بازی بعدی دوباره در صدر باشد.

در مورد بازی، ویرات کوهلی، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه لیگ برتر هند در روز چهارشنبه در ورزشگاه M Chinaswamy در بنگلور، در برابر Kolkata Knight Riders به ​​میدان برود. IPL به مرحله دوم مسابقات راه یافت و RCB و KKR در دومین دیدار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

RCB با چهار برد و سه باخت در رده پنجم جدول امتیازات IPL قرار دارد و KKR با دو برد و پنج باخت در رده هشتم قرار دارد.

RCB دو مسابقه آخر خود را تحت هدایت کاپیتان قدیمی خود ویرات کوهلی برده است و فاف دو پلسیس در هر دو بازی به عنوان ضربه زن بازی کرده است. RCB به ترتیب پنجاب کینگز را با 24 ران و راجستان رویالز را با 7 ران شکست داد.

KKR به دنبال سومین برد خود در این تورنمنت خواهد بود زیرا چهار بازی اخیر خود را باخته است. KKR مسابقه قبلی را در برابر چنای سوپر کینگز انجام داد و با اختلاف زیادی از 49 ران شکست خورد.

KKR یک تغییر ایجاد کرد و Vaibhav Arora جایگزین Kulwant Khairoliya شد. RCB نسبت به بازی قبلی هیچ تغییری در تیم خود ایجاد نکرد.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله