کوین پیترسن در توییتی نوشت: «وقت آن است که ویرات به سمت… حرکت کند»، اینترنت واکنش نشان داد.

ویرات کوهلی یک بار دیگر قدرت ضربه‌زنی خود را در حالی که هشتمین قرن IPL خود را در جریان بازی نهایی رویال چلنجرز بنگلور در مرحله قهرمانی مقابل گجرات تایتانز در روز یکشنبه شکست داد، به نمایش گذاشت. با این حال، تن او بیهوده بود زیرا ضربه زن جوان شوبمن گیل نیز دومین صد IPL متوالی خود را به ثمر رساند تا GT را با شش ویکت در دست از خط عبور دهد. پس از این شکست، RCB از مسابقات خارج شد و راه را برای هندی های بمبئی در پلی آف هموار کرد. این یک دلشکستگی دیگر برای کوهلی بود زیرا او نتوانست RCB را به عنوان مورد علاقه هدایت کند.

پس از خروج از RCB، کوین پیترسن، کاپیتان سابق انگلیس، اشاره کرد که کوهلی اکنون باید RCB را ترک کند و برای دهلی کپیتالز بازی کند.

زمان انتقال VIRAT به پایتخت است…! پیترسن در توییتی نوشت #IPL.

توییت پیترسن، اینترنت را به جنون وارد کرد زیرا طرفداران جلو آمدند و نظرات خود را در نظرات بیان کردند.

لازم به ذکر است که کوهلی بازیکن کریکت دهلی بود و طبق برخی گزارش ها انتظار می رفت در مزایده های فصل اول IPL در سال 2008 توسط Delhi Daredevils (Capitals فعلی) خریداری شود. با این حال، ضربه زن راست دست RCB انتخاب شد و از آن زمان تاکنون بخشی از فرنچایز در بنگلور بوده است.

قبل از مسابقه، توپ 61 توپ 101 کوهلی در رویال چلنجرز بنگلور 197 برای 5 بهترین تلاش روز به نظر می رسید، اما گیل که تا 10 سال آینده مشعل دار ضربات هندی خواهد بود، نشان داد که بهتر از آن است.

کاری که کوهلی به خوبی انجام داد، گیل آن را بهتر انجام داد زیرا 104 توپ شکست ناپذیر او از 52 توپ باعث شد تا تیتان ها به راحتی هدف را تعقیب کنند. مانند کاپیتان سابق هند کوهلی، این دومین صد متوالی گیل بود.

بنابراین، تایتانز لیگ را با 20 امتیاز به پایان رساند در حالی که CSK با 17 امتیاز بالاتر از Lucknow Super Giants به دلیل نرخ خالص بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت. هندی های بمبئی پس از پیروزی 8 ویکت مقابل SRH، با 16 امتیاز به جمع چهار تیم پایانی بازگشتند.

با 34 مورد نیاز از سه اور، گیل یک نیم‌سوینگر با دست کوتاه، محمد سراج را نیمه‌کشید که ضربه‌ای قاتل بود، و سپس شش ضربه دیگر به او زد تا مسابقه را از بین ببرد. در کمال ناباوری

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله