کاپیتان CSK، MS Dhoni با موفقیت تحت عمل جراحی زانو در بمبئی قرار گرفت: گزارش

مصدومیت MS Dhoni از زانوی چپ او را در طول IPL 2023 آزار داده است.© توییتر

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سابق هند، روز پنجشنبه در بیمارستان بمبئی تحت عمل جراحی موفقیت آمیزی زانوی چپ خود قرار گرفت. دونی، که سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان IPL خود هدایت کرد، پس از فینال روز دوشنبه از احمدآباد به بمبئی پرواز کرد و با جراح مشهور ارتوپد ورزشی، دکتر دینشاو پاردیوالا، که همچنین بخشی از پانل پزشکی BCCI است و تعدادی از بازیکنان برتر هند را جراحی کرده است، مشورت کرد. در کریکت، از جمله ریشابه پنت.

بله، دونی روز پنجشنبه تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو در بیمارستان کوکیلابن بمبئی قرار گرفت. حال او خوب است و یکی دو روز دیگر آزاد می شود. او قبل از شروع توانبخشی گسترده چند روز استراحت خواهد کرد. اکنون انتظار می رود که او زمان کافی برای بازی در IPL بعدی داشته باشد.

دونی تمام فصل را با بانداژهای سنگین روی زانوی چپ خود بازی کرد، و در حالی که وقتی ویکت را نگه می داشت کاملاً خوب به نظر می رسید، گاهی اوقات او را در شماره 8 به خفاش می انداختند و به بیرون از عنصر خود نگاه می کرد که بین ویکت ها می دوید.

روز چهارشنبه، کاشی ویسواناتان، مدیرعامل CSK گفت که آیا دونی مایل به انجام این عمل جراحی خواهد بود یا خیر، کاملا به کاپیتان نمادین بستگی دارد.

پس از فینال IPL، دونی گفت: “اگر می بینید بهترین زمان برای اعلام بازنشستگی است. تشکر از شما و بازنشستگی برای من آسان است. اما سخت تر این است که 9 ماه سخت کار کنید و سعی کنید یک بار دیگر بازی کنید. فصل IPL. بدن باید انجام شود اما با عشقی که از طرفداران CSK داشتم، این هدیه ای برای آنها خواهد بود که یک فصل دیگر بازی کنند.

“راهی که آنها عشق و احساسات خود را نشان دادند کاری است که من باید برای آنها انجام دهم. این آخرین بخش از کار من است. همه چیز دوباره شروع شد و خانه کامل نام من را می خواند. در چنای هم همینطور بود، اما همینطور بود. خوب است که برگردم و هر کاری را بازی کنم. نوع کریکتی که بازی می کنم، آنها احساس می کنند که می توانند آن کریکت را بازی کنند. هیچ چیز ارتدوکسی در مورد آن وجود ندارد و من دوست دارم آن را ساده نگه دارم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله