سرمربی پاری سن ژرمن امیدوار است که لیونل مسی در آخرین بازی باشگاه مورد استقبال خوبی قرار گیرد

عکس فایل لیونل مسی© AFP

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، روز پنجشنبه گفت امیدوار است هواداران از لیونل مسی در بازی آخرش در پارک دو پرنس استقبال گرمی کنند. بازی روز شنبه مقابل کلرمون پایان دوره دو ساله مسی در پاری سن ژرمن تحت حمایت قطر خواهد بود که پیش از این برای یازدهمین بار قهرمان لیگ 1 شده است. پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی، قهرمان آرژانتینی جام جهانی بارها توسط هواداران باشگاه هو شد.

گولتیه در یک کنفرانس خبری گفت: (این) آخرین بازی او در پارک دو پرنس خواهد بود و به جرات می توانم امیدوار باشم که استقبال بهتری از او شود.

او مهم بود، همیشه در دسترس بود.»

گوتیه گفت که او “هرگز فکر نمی کرد” انتقاد از مسی 35 ساله موجه باشد و به آمار او در PSG در این فصل اشاره کرد: 21 گل و 20 پاس گل.

گولتیه گفت: «او همیشه به عنوان پاسور و تمام کننده در کنار تیم بود.

من افتخار مربیگری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را داشتم. افتخار بزرگی بود.”

شانس بازگشت مسی به باشگاه سابقش بارسلونا کمتر به نظر می رسد.

یکی از مقصدهای احتمالی عربستان سعودی است، جایی که او به شریک سابق خود در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، در قراردادی به ارزش صدها میلیون دلار خواهد پیوست.

یک منبع نزدیک به مذاکرات در ماه مه به خبرگزاری فرانسه گفت که این مهاجم برای انتقال به لیگ عربستان سعودی توافق کرده است، بدون اینکه مشخص کند به کدام باشگاه خواهد پیوست.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله