سونیل گاواسکار از “کمک ارزشمند” این ستاره به واحد ضربه‌زنی هندی که کاپیتان فینال WTC است، حمایت می‌کند. این ویرات کهلی نیست

کاپیتان سابق سونیل گاواسکار روز چهارشنبه احساس کرد که چتشوار پوجارا می تواند اطلاعات ارزشمندی را پیش از فینال جام جهانی تست برابر استرالیا در اختیار هم تیمی های هندی خود قرار دهد، پس از بازی گسترده در مسابقات قهرمانی کانتی انگلیس. با دانش و تجربه پوجارا به عنوان یک کاپیتان (در ساسکس)، نظرات او می تواند بسیار ارزشمند باشد، به ویژه در مقابل استیو اسمیت، بت زن آزمایشی استرالیایی، که او نیز بخشی از شهرستان او است.

فینال WTC قرار است از 7 تا 11 ژوئن در Oval در لندن برگزار شود. این واقعیت که او در اطراف است به این معنی است که او همچنین نحوه رفتار زمین در بیضی را دیده است.

گاواسکار به ستاره اسپورت گفت: “او ممکن است در The Oval بازی نکرده باشد، او ممکن است در ساسکس، نزدیک لندن باشد، اما او آنچه را که در حال رخ دادن است را تماشا خواهد کرد و نظرات او از نظر ضربه زدن یا حتی از نظر کاپیتانی ارزشمند خواهد بود.”

او در اینجا کاپیتان هایی خواهد داشت تا جایی که به زمین بیضی مربوط می شود و فراموش نکنید که او کاپیتان تیم نیز بوده است، بنابراین قطعاً با توجه به اینکه استیو اسمیت، استرالیایی، هم تیمی او است، استراتژی کمی دارد. لحظه”.

گاواسکار همچنین گفت که خفاش‌بازان هندی که از IPL خارج می‌شوند باید سرعت خفاش‌های خود را قبل از فینال WTC تنظیم کنند و به آنها توصیه کرد که تا حد امکان دیرتر بازی کنند.

“من فکر می کنم آنها به سرعت خفاش خود نگاه خواهند کرد. رفتن از T20، جایی که سرعت خفاش بسیار سریع است، به کریکت تست، جایی که سرعت خفاش باید بسیار کنترل شود، این کاری است که آنها باید انجام دهند. به ستاره اسپورت گفت.

او همچنین بر نیاز بازیکنان خفاش به بازی تا جایی که ممکن است در شرایط انگلیسی دیرتر، اجازه چرخش و اجتناب از اشتباهات مربوط به گسترش توپ را تاکید کرد.

“آنها باید تا آنجا که ممکن است دیرتر با انگلیس بازی کنند تا به سوئینگ ها اجازه دهند کاری را که باید انجام دهند و دست به توپ نشوند، اشتباهی است که بسیاری از افراد هنگام بازی در زمین های خوب مرتکب می شوند.”

هر جا که در زمین‌های خوب بازی می‌کنید، تمایل دارید که از طریق خط کاسه بازی کنید، نه لزوماً نیمه‌رگول‌ها، اما در انگلیس این ارسال‌ها فقط می‌توانند کمی حرکت کنند. بنابراین، من فکر می‌کنم اینها چیزهایی هستند که شما به عنوان یک ضربه‌زن باید مراقب آن‌ها باشید.» او از بول‌بازها خواست تا تحویل‌های طولانی‌تری داشته باشند تا توپ دوکز بتواند تاب بخورد.

به عنوان یک پرتاب کننده، شما همچنین باید طول بسیار بیشتری را برای توپ جدید خود پرتاب کنید تا بازیکنان بتوانند در هوا و همچنین پس از پرتاب حرکت کنند. گاواسکار چالش هایی را که هند برای بازی در شرایط انگلیسی با آن روبرو خواهد شد، برجسته کرد.

«فکر می‌کنم شرایط انگلیس سخت است، زیرا اول از همه، ما به بازی با خورشید روی پشت خود عادت داریم. وقتی در انگلیس بازی می کنید، خیلی وقت ها در شرایطی بازی می کنید که آفتاب نباشد، هوا کمی ابری است، کمی سردتر است، بنابراین گاهی اوقات جامپر می پوشید.

این چیزی است که می دانید، بازیکن هند، بازیکنان هند غربی و بازیکنان سریلانکا واقعاً به آن عادت ندارند، بنابراین ممکن است کمی ناامید کننده باشد، کمی سبک، اما شما فقط کمی احساس می کنید. توسط آن سنگین شده است.

بنابراین این یک چیز است و چون در این شرایط توپ تمایل دارد در هوا تکان بخورد نه فقط بعد از پرتاب، که در هند اتفاق نمی افتد، و بنابراین تاب خوردن در هوا چیزی است که گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا عادت شود. به «…و به همین دلیل است که مردم معمولاً وقتی به خارج از کشور می‌روید تصور می‌کنند که می‌توانید دو یا سه بازی تدارکاتی انجام دهید، که به شما ایده بهتری از آنچه در هنگام انجام یک مسابقه آزمایشی به دست خواهید آورد، می‌دهد. ،” او اضافه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله