کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK: “MS Dhoni به دلیل آسیب دیدگی زانو به پزشک مراجعه می کند و…”

کاسی ویسواناتان، مدیرعامل شرکت چنای، کاسی ویسواناتان، روز چهارشنبه گفت، ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، از ارتوپدی ورزشی در بمبئی در مورد وضعیت زانوی حیله‌گر چپ خود، قبل از تماس با زانوی چپ خود، نظر کارشناسی خواهد گرفت. Dhoni تمام فصل IPL را با زانوی چپ خود به شدت پرانتز بازی کرد و در حالی که با توپ کاملاً خوب به نظر می رسید، در بیشتر مواقع فقط در شماره 8 ضربه می زد و به نظر نمی رسید سریع بین ویکت ها بدود.

بله، درست است که دونی در مورد آسیب دیدگی زانوی چپ خود توصیه های پزشکی دریافت می کند و بر این اساس تصمیم می گیرد. ویسواناتان به PTI گفت: اگر جراحی توصیه شود، که تنها پس از گزارش‌ها می‌توان آن را مشخص کرد، این کاملاً تماس او خواهد بود.

آیا احتمال انصراف Dhoni از بازی در فصل آینده و در نتیجه آزاد کردن کیف پول 15 کرور روپیه برای مینی مزایده وجود دارد، مدیر عامل شرکت گفت: “راستش، ما حتی به این موضوع فکر نمی کنیم زیرا هنوز به آن مرحله نرسیده ایم. .

“این کاملا به Dhoni بستگی دارد. اما می توانم به شما بگویم که در CSK ما به این موضوع فکر نکردیم.

در پاسخ به این سوال که آیا N. Srinivasan برتر CSK بعد از پنجمین جایزه IPL خطاب به بازیکنان گفت و آیا انتظار می رود جشن هایی برگزار شود.

او بسیار خوشحال است، اما هیچ جشنی برگزار نشد. بازیکنان تنها از احمدآباد راهی محل خود شده اند. همچنین، اگر CSK را دیده اید، ما هرگز جشن نمی گیریم.

ویشواناتان در پاسخ به این سوال که آیا کسب پنجمین عنوان IPL با توجه به مجموعه ای از مصدومیت ها برای بازیکنان برترش رضایت بخش است یا خیر، گفت: “همه چیز به روحیه تیمی بستگی دارد و هر بازیکنی نقش خود را می داند، که به وضوح در ساختار ما تعریف شده است.

حتی بازیکنی مانند بن استوکس، علیرغم ذاتش، در گروه درخشان بود و جوانان به او نگاه می کردند. این توسط کاپیتان ما ممکن شد. ویژگی بارز CSK در طول سال‌ها چه بوده است که باعث شده است در 11 دوره از 14 دوره ای که در آن حضور داشته اند به فینال برسند؟ من از فصل 1 با CSK ارتباط داشتم و هرگز از روند خود منحرف نشدیم. نکته کلیدی این است که همه چیز را ساده نگه دارید و به هر بازیکن توضیح دهید که از آنها چه انتظاری می رود. در فرانچایز ما، کاپیتان کارها را آسان می کند. .

CSK برای دو دوره از لیگ محروم شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله