“چرا برویم و زمان را تلف کنیم؟”: ویرندر سهواگ به هاردیک پاندیا به خاطر قانون موهیت شارما انتقاد می کند.

تصمیم نهایی هاردیک پاندیا انتقادات زیادی را به دنبال داشت© BCCI/Sportzpics

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک نمایش ورزشی بود زیرا راویندرا جادجا 10 ران از دو توپ آخر مسابقه به ثمر رساند تا چنای سوپر کینگز را از خط خارج کند. اوور نهایی مسابقه طبق برنامه GT پیش رفت و موهیت شارما تنها 3 ران از 4 توپ اول دریافت کرد. با این حال، به نظر می رسد که ریتم این بازیکن کهنه کار پس از مکالمه کوتاهی با کاپیتان هاردیک پاندیا، که ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هند از دیدن آن خوشحال نبود، کمی دچار تزلزل شده است.

سهواگ در یک گفتگو در Cricbuzz از هاردیک به خاطر تصمیمش برای ورود علیرغم اینکه Mohit موفق به اجرای کامل برنامه ها شده بود انتقاد کرد.

«اگر کسی خوب بولینگ می کند و یورک بازی می کند، چرا می روی و با او صحبت می کنی؟ او می داند که یک batsman به 10 از 2 نیاز دارد و باید به yorkers پایبند باشد. پس چرا وقتش را تلف می کنی؟ موهیت برای دویدن بولد می‌شد، سپس می‌توانست برود و حرفی برای گفتن داشته باشد، اما وقتی یک بول‌باز کارش را انجام می‌دهد، می‌خواهید به سرعت بالا را تمام کنید.

“همچنین ممکن است کاپیتان با این نگرانی وارد شود که آیا کاسه‌باز می‌خواهد تغییراتی در زمین برای دو توپ آخر داشته باشد یا خیر. اما با این حال، اگر من آنجا بودم، او را اذیت نمی کردم.

سهواق تنها کسی نیست که از تصمیم هاردیک انتقاد کرده است. حتی سونیل گاواسکار اسطوره هند از دیدن تاثیر کاپیتان GT بر روی سرعت بازیکن در چنین مرحله مهمی از بازی ناامید شد.

نتیجه نهایی این بود که CSK برای پنجمین بار در تاریخ خود عنوان IPL را بالای سر برد در حالی که GT نتوانست از عنوان خود دفاع کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله