“فرمت طولانی تر”: سونیل گاواسکار در بزرگترین چالش هند در فینال WTC

عکس فایل تیم کریکت هند© AFP

سونیل گاواسکار، بازیکن افسانه‌ای کریکت، معتقد است که بیرون آمدن از رژیم IPL T20 بزرگترین چالش برای بازیکنان هندی خواهد بود که در فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا هفته آینده به مصاف استرالیا بروند. هند روهیت شارما در فینال WTC در The Oval از 7 تا 11 ژوئن بازی خواهد کرد، با اکثر بازیکنان یک IPL سختگیرانه که روز دوشنبه با چنای سوپر کینگز به پایان رسید که برای پنجمین بار جام را بالای سر برد.

“بزرگترین آزمون این واقعیت است که تقریباً همه از فرمت T20 خارج می شوند و کریکت تست قالب طولانی تری است. بنابراین، فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ خواهد بود.

او افزود که در میان تمام بازیکنان هندی، تنها چتشوار پوجارا کهنه کار به خوبی با فرمت طولانی سازگار شده است زیرا کریکت کانتی بازی کرده است.

آنها (هند) فقط چتشوار پوجارا دارند که در مسابقات قهرمانی کانتی انگلیس بازی کرده است، بنابراین او تنها بازیکنی خواهد بود که در این شرایط در فرمت طولانی تر بازی کرده است، بنابراین چالش بزرگی برای آنها خواهد بود.” گاواسکار در مورد آجینکیا راهانه، که پس از یک رکود طولانی مدت در IPL بازگشتی قوی داشت و به CSK کمک کرد تا عنوان قهرمانی را در این فصل کسب کند، گاواسکار گفت که تجربه این بازیکن 34 ساله در شرایط انگلیسی برای او مفید خواهد بود.

او تجربه زیادی دارد، او در انگلیس بازی کرده است، او در انگلیس گلزنی کرده است. بنابراین، بله، فکر می‌کنم او در شماره 5 بسیار مهم خواهد بود. تبدیل به مفسر امیدوار بود که رهانه از فرصتی که برای ادامه فعالیت حرفه‌ای‌اش پیش آمده نهایت استفاده را ببرد.

امیدوارم بتواند با تمام تجربیاتی که دارد از این فرصت استفاده کند و جایی برایش در تیم هند باز کند.» PTI AM AM AH AH

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله