پل پوگبا “ناراضی” باید منچستر یونایتد را ترک کند: نماینده


مینو رایولا ، نماینده وی در اظهاراتی که می تواند خروج گرانترین بازیکن جهان را نشان دهد ، پل پوگبا از منچستر یونایتد “ناراضی” است و باید در پنجره نقل و انتقالات بعدی آنجا را ترک کند. رایولا گفت هافبک 27 ساله فرانسوی ، که قهرمان جام جهانی شد ، پس از تلاش برای دستیابی به جایگاه زیر نظر سرمربی یونایتد ، اوله گونار سولسکایر ، نیاز به “تغییر صحنه” داشت. “پائول از منچستر یونایتد ناراضی است ، او دیگر نمی تواند آنطور که دوست دارد و همانطور که از او انتظار داریم رفتار کند.”

بوق تجاری

“او نیاز به تغییر تیم دارد ، او باید صحنه را تغییر دهد. قرارداد او در یک سال و نیم در تابستان 2022 به پایان می رسد ، اما من فکر می کنم بهترین راه حل برای همه طرفها انتقال به پنجره بعدی است.”

وی اضافه کرد که پوگبا که از طلسم یوونتوس با رکورد 89 میلیون پوندی جهانی (118 میلیون دلار) در سال 2016 بازگشت ، قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند.

رایولا گفت: “این باشگاه … می داند که بیهوده خطر از دست دادن آن را دارد ، زیرا در حال حاضر بازیکن قصد تمدید قرارداد را ندارد.”

اگر کسی نفهمد ، در فوتبال چیزی نمی فهمد. “

پوگبا ، از زمان آمدن هم تیمی هافبک خود ، برونو فرناندز ، گرفتار شده و بارها از ناامیدی های خود در سطح باشگاه هنگام انجام وظایف بین المللی صحبت کرده است.

ماه گذشته دیدیه دشان مربی فرانسوی گفت: “او در شرایطی با باشگاه خود قرار دارد که نمی تواند از زمان بازی یا موقعیت خود راضی باشد.”

بالا رفته

پوگبا همچنین ابراز تمایل کرد که روزی در رئال مادرید بازی کند ، به خصوص اگر این به معنای بازی با دستور زین الدین زیدان باشد.

پیروزی باشکوه 3-1 این هافبک برابر وستهام در روز شنبه اولین گل او در 8 حضور در این فصل لیگ برتر بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله