نیوزیلند و هند غربی: کمار روچ ، شین دوریچ دومین آزمایش بازدیدکنندگان را از دست می دهند ، جوشوا دا سیلوا به تیم اضافه شد

نیوزیلند و غرب هند: کمار روچ ، شین دوریچ آزمایش دوم بازدیدکنندگان را از دست می دهند ، جوشوا دا سیلوا به تیم اضافه شد

کمار روچ از تور نیوزیلند به غرب وست هند برمی گردد.© خبرگزاری فرانسه


کریکت وست هند (CWI) اعلام کرد که دروازه بان Shat Doverich و Caesar Kemar Roach در آزمایش دوم پیش رو مقابل نیوزیلند غایب خواهند بود. هر دو بازیکن اکنون در حال بازگشت به خانه هستند. روچ وقتی پدرش می میرد این کار را می کند و دوریچ هم به دلایل شخصی این کار را می کند. هیئت مدیره همچنین تأیید کرد که شمعرون هتمایر خفاشگر چپ دست پس از آسیب دیدگی در سر در T20I دوم هنوز تحت پروتکل ضربه مغزی قرار دارد ، در حالی که واگن کیم پل پل هنوز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران تحت درمان است.

بوق تجاری

CWI در بیانیه ای گفت: “هر دو توسط پرسنل پزشکی از نزدیک تحت نظارت هستند و تصمیمات در مورد دسترسی آنها بعداً اتخاذ خواهد شد.”

به عنوان جایگزین دووریچ ، رای دهندگان جوشوا دوسیلوا ، دروازه بان جوان بیتمن را فراخواندند ، در حالی که هاكمر هاكمر بونر و پرتاب ماكسوین توپ بغل پا ، به عنوان پوشش در ترکیب باقی می مانند.

بالا رفته

نیوزیلند در اولین تست از یک سری بازی های دو مسابقه ، غرب هند را با اینینگینگ و 134 دوش شکست داد. کین ویلیامسون بالاترین امتیاز آزمون را در این مسابقه ثبت کرد – 251 ، و در نتیجه به مقام دوم رده بندی ICC برای بتمن ها منتقل شد.

اکنون هر دو طرف با مجموعه آزمایشی دوم روبرو خواهند شد که جمعه از منطقه حفاظت از ولینگتون آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله