اینترمیلان برای بقا در لیگ قهرمانان به رامل لوکاکو متوسل شده است


“اینتر” میلان امیدوار است که رامل لوکاکو ، مهاجم نرم و صاف بتواند چهارشنبه ، چهارشنبه 16 شانزدهم ، در یک جدال با شاختار دونتسک ، قهرمانان سه بار سابق لیگ قهرمانان را شکست دهد. بلژیکی آخرین بار در پیروزی 3-2 برابر بروسیا مونشن گلادباخ به یک تساوی دو کشید تا غول های ایتالیا را در یک رقابت قاره ای حفظ کند ، در یک مرحله حذفی که از فصل 2011-2012 به آن نرسیده است. در انتهای گروه B ، اینتر باید در سن سیرو پیروز شود ، در حالی که گلادباخ و رئال یک تساوی نخواهند داشت.

بوق تجاری

لوکاکو گفت: “من هرگز در زندگی ام اینقدر خوب بازی نکرده ام” و در این تعداد بازی در اروپا چهار گل به ثمر رسانده است.

در مجموع ، در این فصل بلژیکی 12 گل در 13 بازی به ثمر رساند ، از جمله آخر هفته افتتاحیه در پیروزی برابر “3: 1” سری “بولونیا”.

برای لوکاکو 27 ساله برای اولین بار در زندگی حرفه ای خود بیش از هفت گل در 10 بازی برتر لیگ در این فصل به ثمر رسانده است.

لوکاکو پس از پیوستن به تیم آنتونیو کونته از منچستر یونایتد در سال 2019 با پرداخت 80 میلیون یورو (89 میلیون دلار) به اجرا درآمد.

لوکاکو در اولین فصل حضور خود ، 34 گل در همه مسابقات به ثمر رساند ، که مربوط به عملکرد رونالدوی برزیلی در اولین فصل حضورش در “اینتر” در سال های 1997-1998 است.

بلژیکی دارای انرژی بالا و بازی تند “اینتر” در مقابل “یونایتد” است ، جایی که او دو فصل را سپری کرد و در 96 مسابقه 42 گل به ثمر رساند ، اما در فصل گذشته فقط 15 گل به ثمر رساند.

او هرگز از انتقاد هواداران به دلیل وزن و حرفه ای بودن دور نبود ، زیرا وقتی اوله گونار سولسکایر جای ژوزه مورینیو را گرفت ، سقوط کرد.

اما لوکاکو با لوتار مارتینز آرژانتینی و الکسیس سانچز ، شریک سابق یونایتد ، شکلی غنی از زندگی را در اینتر پیدا کرده است.

کونته یکی از هواداران لوکاکو بود که کار خود را در اندرلک آغاز کرد و سعی کرد قبل از انتقال بلژیکی از اورتون به یونایتد ، او را برای چلسی به خدمت بگیرد.

حضور وی در همان زمان کونته به ایتالیا با حضور برادرش جوردن لوکاکو 25 ساله که به عنوان مدافع لاتزیو بازی می کرد نیز تسهیل شد.

فصل گذشته اینتر با یک امتیاز عقب مانده از یوونتوس در جایگاه دوم سری A قرار گرفت ، اگرچه گل به خودی لوکاکو در فینال لیگ اروپا باعث پیروزی سویا شد.

“الماس خام”

اینتر در 10 مسابقه اول خود 26 گل به ثمر رسانده است و این بهترین پرونده تاکنون از سال 2009/2010 است که با هدایت مورینیو فرکانس های بالای بی سابقه ای را کسب کرد.

“روملو هنوز هم می تواند پیشرفت کند” – پیش بینی کرد کونته که تیمش در سری A دوم است ، با پنج امتیاز عقب از رقیب شهر “میلان” عقب است.

“من هنگام ورودش او را الماس خشن توصیف کردم. احساس کردم با سرمایه گذاری در کارش می تواند به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شود.

“او مانند یک فوتبالیست آمریکایی است.

“او در مسیر درست است زیرا او یک بازیکن فروتن است که برای تیم سخت کار می کند و هر آنچه در قفل وجود دارد را دارد – ویژگی های بدنی و همچنین توانایی دویدن در زمین آزاد.

“من از او ، تیم ، لاوتور و سانچز خوشحالم که می توانند با توجه به خصوصیاتی که دارند ، عزم راسخ تری داشته و چند گل دیگر به ثمر برسانند.

“با این حال ، دو سال پیش او به سختی دو سال در حالی که در منچستر یونایتد بود بازی کرد ، اکنون او بازی های زیادی انجام می دهد و می تواند هنگام ترک نیمکت بازیکن مهمی باشد.”

کونته سرمربی سابق یوونتوس و چلسی ادعا می کند با خسارت مالی از مرحله چهارم گروهی لیگ قهرمانان کنار می رود.

بهترین نتیجه مربی 51 ساله رسیدن یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی در 2012/13 بود و او در 2017-2018 با چلسی به 16 رسید.

بالا رفته

کونته گفت: “این یک بازی دشوار خواهد بود زیرا شاختار در صورت نتیجه خوب می تواند پاس بدهد ، اما ما همچنین می خواهیم خودمان بازی کنیم.”

“ما باید با یک تیم پاسخ دهیم و بلوغ درست را نشان دهیم. این یک قدم دیگر برای ما است ، اما ما برای آن آماده هستیم و روحیه ما بالا است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله