نیوزیلند علیه هند غربی: B.J. واتلینگ به عنوان مصدومیت در غرب هند شناخته شده است


شماره اول نیوزیلند Brit B.J. واتلینگ قرار است بعد از مصدومیت در آزمایش دوم مقابل وست هند بازگردد ، در حالی که روز سه شنبه توریست ها به استثنای کمار روچ و شین دوویچ ضربه مضاعفی را متحمل شدند. Pace Bowler Roach هفته گذشته پس از مرگ پدرش در حال بازگشت به خانه است ، و دروازه بان Dovrich همچنان از ناحیه بازو دچار مشکل است که پس از اولین روز آزمایش او را کنار گذاشته است. نیوزیلند به دنبال سوار شدن به این مجموعه است ، و اولین آزمایش آزمون و 134 اجرا را در چهار روز پشت سر می گذارد ، در حالی که بهترین شغل 251 در اولین دوره بازی های Kane Williamson است.

بوق تجاری

واتلینگ که از ناحیه همسترینگ رنج می برد اطمینان داشت که اگر آزمایش دوم جمعه از استخر ذخیره در ولینگتون آغاز شود ، می تواند جای خود را در “کلاه سیاه” بدست آورد.

وی گفت: “به نظر می رسد که پیشرفت بسیار خوبی داشته است.”

“هفته گذشته در یک مسابقه آزمایشی ، چند تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتم ، و بسیار خوب به نظر می رسد.”

با وجود پیروزی همه جانبه نیوزیلند در اولین آزمون ، واتلینگ گفت که این بدان معنا نیست که آزمون دوم نیز از همان الگوی پیروی می کند.

وی گفت: “این کار در مورد سازگاری با آنچه در استخر به دست می آوریم و تمایل به رفتن در چنین شرایطی خواهد بود.”

“هوا برای انجام آزمایشات بسیار خوب به نظر می رسد ، اما شما هرگز نمی دانید در استخر چه چیزی وجود دارد ، می تواند به اندازه کافی صاف باشد یا برای دیگهای بخار کمی باشد.”

اگر واتلینگ را نیز وارد کنید ، احتمالاً به این معنی است که ویل یانگ ، که اولین بازی خود را به عنوان رقیب در همیلتون انجام داد ، برکنار خواهد شد و تام بلاندل ، که دستکش دروازه بان را به دست گرفت و شماره شش را برای او قرار داد ، به محل معمول خود در بالای رده باز خواهد گشت .

در همین حال ، وست هندی ها بدون جوشوا دا سیلوا 22 ساله به تیم خود برای پوشاندن دورشیچ فراخوانده شدند و چمار هولدر در صف جانشینی روچ در تیم بولینگ است.

بالا رفته

چپ دست Shimron Hetmier هنوز تحت پروتکل های ضربه مغزی پس از ضربه به سر در طی سری Twenty20 قرار دارد و کیم پل یونیورسال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران تحت درمان است.

تصمیم در مورد در دسترس بودن آنها برای آزمون در اواخر هفته گرفته خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله