استرالیا در برابر هند برای 3 امتیاز ارتقا 3rd یافته T20I T20 1 5


نتیجه مستقیم کریکت استرالیا – هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از 5.2 فریم ، هند با هدف 187 دنبال می شود ، 45/1 است. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. امروز مسابقه استرالیا – هند 2020-21 بین استرالیا و هند را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نتایج بازی استرالیا – هند در جریان باشید. نقشه نمره استرالیا – هند را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی کارت نتایج را دریافت کنید ، واقعیت ها را با هم مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com ، مکان مناسب برای ارزیابی کریکت زنده ، به روزرسانی های سریع داشته باشید.

4.6 فریم (1 پرتاب)
مجرد تا آخر. در خارج ، به منطقه سوم شخص بروید. 7 از اندرو برای اولین بار به پایان رسید.

4.5 فریم (0 راه اندازی)
دور و برش ، به کنار پایش ضربه زده است.

4.4 فریم (4 اجرا)
چهار ویرات می داند که شخص سوم وجود ندارد. کهلی در بیرون کوتاه و پهن است ، کهلی این کار را سخت انجام می دهد. با خیال راحت به مرز سوم شخص می رسد.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: ویرات کولی اندرو تای را با امتیاز 4 شکست داد!  IND 39/1 (4.4 اوت).  هدف: 187؛  PPP: 9.65

4.3 فریم (0 راه اندازی)
کامل و دور ، دوباره به دیگ بخار.

4.2 فریم (1 اجرا)
یورکر در وسط و پا ، آن را برای یکی از دوستانش کنار می کشد.

4.1 فریم (1 اجرا)
یک فرصت سخت برای اندرو وجود دارد. کهلی پر از تنه ، Kohli آن را به سرعت و فقط بیش از بازوهای دراز Taye برای یک دوست بازی خواهد کرد. واقعا سخت است ، اما با کوهل باید سعی کنید آنها را بگیرید.

3.6 فریم (1 پرتاب)
در خارج ، با مشت به اشاره به یک دوست. 10 از بیش از. یکی دیگر از شایسته ترین ها برای هندی ها.

3.5 فریم (1 پرتاب)
سر و صدا دیگری وجود دارد. وید در اینجا مقصر است. یک توپ کندتر ، دور و برش خاموش است ، داوان در امتداد خط چرخش می کند اما اتصال را از دست می دهد. متی جلوی خود را نمی گیرد ، عقب نشینی می کند و تن می دهد.

3.4 فریم (1 اجرا)
در خارج ، برای یک نقطه عمیق برش دهید.

3.4 فریم (1 اجرا)
وسیع! دانیل ضربه می زند اما در نهایت سبقت می گیرد. وقتی اجازه می دهد. زنگ های پهن.

3.3 فریم (1 پرتاب)
یکی دیگر از شکارهای اشتباه و انفرادی در آنجا. تعداد زیادی در این بازی. شیخار او را به میانه دروازه نزدیک می کند. در آنجا شکارچی دزدکی حرکت می کند و می دود.

3.2 فریم (1 اجرا)
در خارج ، برای پوشش دادن به یک دوست از جلد ماشین رد شوید.

3.1 بیش (4 اجرا)
چهار در آنجا از ویرات به آن طرف میدان بروید. این توپ در فاصله بسیار خوبی توپ بود و در وسط ، ویرات از مسیر پایین می رود و آن را روی هوا قرار می دهد. یک ریباند و در حصاری عمیق به تور دروازه.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: ویرات کوهلی با نتیجه 4 دانیل سامس را شکست داد!  IND 27/1 (3.1 اوت).  هدف: 187؛  ضمیمه: 9.50

تغییر دهید و دانیل سامس در این حمله نقش دارد.

2.6 فریم (1 پرتاب)
شنا در وسط ، کوهل آن را در وسط ویکت برای یک حرکت می کند. 8 بیش از

2.5 فریم (1 اجرا)
تک آهنگ دیگه به نظر می رسد داوان جارو می کشد ، اما ماکسول او را بیرون اخراج می کند. داوان موفق می شود آن را در کنار پای خود برای یک دوست کار کند.

2.4 فریم (1 پرتاب)
سریعتر و دقیقاً بیرون ، یکی از پاها جمع شده است.

2.3 فریم (1 پرتاب)
روکش های تخت و گرد ، منگنه دار برای یک.

2.2 فریم (1 پرتاب)
گرفته شده؟ نه ، قرار داده؟ این اسمیت است که پرستار مطلق را قرار می دهد. یک توپ حلقه ای در وسط ، کولی از روی چین بیرون می پرد و آن را کلیک می کند. توپ در پشت دروازه مستقیم به اسمیت می رود. توپ مستقیم به دستان شما می رود و سپس بیرون می زند. تنها گرفته شده فینچ باور نمی کند. بهترین بازیکنان میدان ، ساده ترین شانس را در این مجموعه نشان می دهند. چقدر گران خواهد شد؟

2.2 فریم (2 اجرا)
وسیع! پا را شلیک کنید. دوان فاقد دامنه است. وید دوباره در جمع آوری تمیز توپ ناکام می ماند و آنها بازی های اضافی را می دزدند. یک قاضی بود.

2.1 فریم (1 پرتاب)
در وسط ویرات سعی می کند آن را در کنار پا اداره کند ، اما از نیمه بیرونی به درب یک می رسد.

1.6 فریم (3 اجرا)
کوهل عقب می رود و سعی می کند به پهلو سیلی بزند ، اما او از لبه داخلی تا پای نازک دور می شود. یک چاقوی عمیق مربعی شکل آن را قطع می کند ، اما آنها به سه مورد نیاز دارند. 11 از اولین ابوت.

1.5 فریم (1 اجرا)
تک آهنگ سریع. بلند و تقریباً ، دوان او را ناک اوت می کند و خواستار تک آهنگ می شود.

1.4 فریم (1 پرتاب)
فقط پهن! طول توپ در خارج ، کوهلی بسیار سخت است اما سوار می شود. او در سمت چپ اباوت است ، که در تلاش برای گرفتن است ، اما او از کنار او می گذرد تا دوست خود را هوس کند.

1.3 فریم (2 حرکت)
حالا دو تا نرفت جایی که کوهل می خواست بازی کند ، اما او این کار را می کرد. کهلی خوب و درست بیرون ، به نظر می رسد که آن را به کنار فشار دهد ، اما یک لبه ضخیم بیرونی را اشغال می کند و به سمت چپ شخص سوم می رود. دو نفر گرفته شده

1.2 فریم (1 اجرا)
طول توپ در وسط قرار دارد و برای یک فوت مربع جمع شده است.

1.2 فریم (2 حرکت)
وسیع! ابوت سعی می کند او را از بیرون کاملاً خرد کند ، اما او همچنان دور می شود. کوهلی برش می خورد اما دلش برای او تنگ می شود. وید ، پشت دروازه ، متصل می شود ، و آنها یکی دیگر می گیرند.

1.1 فریم (1 اجرا)
مجرد خطرناک! یک ضربه مستقیم می تواند پایان کولی باشد. طول توپ که در خارج است ، دوان آن را تا نقطه پوشش هل می دهد و به سمت تک می رود. ماکسول به سرعت به توپ می رسد و در پایان مهاجم خجالت می کشد ، اما از دست می دهد.

شان ابوت کاسه را از انتهای دیگر برداشت. کمی تیم بولینگ استرالیایی بی تجربه است ، اما بگذارید ببینیم او چه کاری می تواند انجام دهد.

0.6 بیش از (1 مایل)
یکی تا آخر اول. موفق از ماکسول و استرالیا. کوتاه ، نزدیک و در وسط ، دوان او را به سمت بالا می کشد و یک تک آهنگ سریع می گیرد.

0.5 بیش از (1 اجرا)
در وسط ، به سمت یک فوت مربع برای یک دوست کار کرد.

0.4 بیش از (1 مایل)
داوان هم بی خبر است. کوتاه و فقط با برگشتن خاموش می شود. دوان آن را به درب هل می دهد و به انتهای دیگر آن برخورد می کند.

0.3 بیش از (1 مایل)
کوهلی روی اولین توپ می دود و می دود. کوتاه و مستقیم به دور ، روی یک کشیده می شود.

حالا چه کسی بیرون می آید تا کتک بزند؟ این کاپیتان ، ویرات کولی است.

0.2 بیش از (0 راه اندازی)
وای! گرفته شده! راهول در قسمت اول آغاز می شود. ماکسول با موفقیت اولیه برای استرالیایی ها. یک کاسه کوتاه درست می کند و در وسط ، راهول یک جرعه می رود ، اما نه چندان خوب. او در اعماق دروازه به سمت شکارچی مزرعه می رود. اسمیت در آنجا اشتباه نمی کند. اردک روی 2 شمشیر برای راهول. دقیقاً همان چیزی که برای کاپیتان استرالیایی و یکی از کاشفان آنها بود.
AUS در برابر IND: 3rd T20I: BUCKET!  KL Rahul c استیون اسمیت b گلن ماکسول 0 (2b ، 0x4 ، 0x6).  IND 0/1 (0.2 Ov).  هدف: 187؛  PPP: 9.51

سپس به تعقیب و گریز برگشتیم. درهای باز هند از وسط بیرون می آیند. K. L. Rahul و Shihar Davan. بازیکنان استرالیا به وسط می روند و موقعیت های خود را در زمین نیز به دست می گیرند. گلن ماکسول توپ را برای استرالیایی ها باز خواهد کرد. اینجا او می آید …

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
چاپلوس و نزدیک به ماکسول. رهول او را به سمت در هل می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله