“ویرات کوهلی بود، گوتام گامبیر دستکش‌هایش را در آورد…”: انگلیس عالی بود زیرا هارشال پاتل شانس سقوط را از دست داد.

ویرات کوهلی پس از بازی RCB vs LSG با گوتام گامبیر ملاقات می کند.© توییتر

تلاش هارشال پاتل برای راه‌اندازی راوی بیشنوی در گروه غیر ضربه‌ای کاملاً مطابق برنامه پیش نرفت، زیرا لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) موفق شد در لیگ برتر هند (IPL) رویال چلنجرز بنگلور (RCB) را با یک ویکت برد. ) بازی 2023 در روز دوشنبه. در حالی که LSG در آخرین اور به پنج ران نیاز داشت، هارشال دو ویکت را انتخاب کرد تا معادله را به یک ران اوف یک توپ کاهش دهد. درام آخرین توپ در استادیوم چیناسوامی باعث گیج شدن چند بازیکن فعلی و سابق کریکت شد.

با این حال، Eoin Morgan کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس جنبه خنده دار این حادثه را دید. او گفت که اگر هارشال موفق می شد بیشنوی را چرت بزند، پس از مسابقه “دستکش ویرات کوهلی-گاوتام گامبیر” وجود داشت.

“من فکر نمی کنم این یک تلاش آگاهانه بود. هارشال پاتل در حال دویدن بود و باید شوکه شده باشد که ببیند او (بیشنوی) چقدر فاصله دارد و فرار را از دست داده است. اما اگر او را بیرون می کرد، هجوم به میدان رخ می داد. مورگان پس از بازی در سینما جیو گفت که این دستکش های کوهلی گامبیر است.

در صحبت از مسابقه، نیکلاس پوران 62 توپ از 19 توپ را شکست تا LSG را برای تعقیب و گریز 213 دونده الهام بخشد.

مارکوس استوینیس قبلاً یک توپ 30 توپ 65 را به ثمر رسانده بود، اما توپ پوران، شامل 7 توپ شش، RCB را به ثمر رساند.

پیش از این، Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell در نتیجه 212-2 بنگلور، 15 شش ضرب کردند که در مجموع 27 ضربه در این مسابقه انجام شد.

کوهلی با دومین پنجاهمین فصل خود در یک غرفه افتتاحیه 96 ران با Du Plessis، لحن کل کل بنگلور را تنظیم کرد.

ماکسول پس از خروج کوهلی این اتهام را ادامه داد و دو پلسیس با هجوم شش تایی از جمله یک 115 متری برخورد کرد، زیرا او نیم قرن دوم مبارزات انتخاباتی خود را نیز ثبت کرد.

تلاش‌های پوران و استوینیس تحت الشعاع ضربه‌های قوی کوهلی (61)، دو پلسیس (79 خارج از بازی) و ماکسول (59) پس از اینکه بنگلور برای اولین بار در ضربات خفاش قرار گرفت، تحت الشعاع قرار گرفت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله