روهیت شارما در حال صحبت با همسر ریتیکا پس از برنده شدن سرخپوستان بمبئی در IPL 2023. گفتگو بسیار محبوب است. نگاه کن

روهیت شارما مرد مسابقه هندی‌های بمبئی بود، زیرا قهرمانان پنج دوره اولین برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را در روز سه‌شنبه به ثبت رساندند. روهیت با پنجاه امتیاز شایسته به عنوان مثال رهبری شد زیرا MI در یک مسابقه دهلی کپیتالز را شکست داد. مهیج آخرین توپ پس از پایان مسابقه، روهیت با همسرش ریتیکا ساجده تماس تصویری داشت و گفتگوی آنها قلب بسیاری را در اینترنت به دست آورد. شنیده می‌شد که روهیت در مورد دخترش سامیرا صحبت می‌کرد، در حالی که ریتیکا گفت که خوشحال خواهد شد که جایزه مرد مسابقه را ببیند که روهیت به خاطر دوره‌های خود برنده شد. این زوج همچنین در مورد اینکه چگونه مسابقه به پایان رسید صحبت کردند و روهیت حتی فاش کرد که به دلیل اعصاب نمی‌خواست بازی فینال را ببیند.

در اینجا نحوه گفتگو بین آنها انجام شد –

ریتیکا: تبریک می گویم، سامی از دیدن جام خوشحال خواهد شد

روهیت: بله، من جام را برای او خواهم گرفت.

روهیت: بازی رو کجا دیدی؟

ریتیکا: در اتاق ما. خیلی سخت جیغ زدم صدای من کاملاً از بین رفته است. این یک بازی دیوانه کننده بود. چه احساسی دارید؟

روهیت: احساس خوبی داشتم. رفتم داخل من نمی خواستم آخرین آن را ببینم. ناخن هایم از بین رفته است. من در 15 سال اخیر IPL درگیر چنین بازی هایی بودم. من آن را زیاد دیده ام.

روهیت: دلتنگ شما بچه ها، فردا می بینمت.

ریتیکا: منم دلم برات تنگ شده خیلی بهت افتخار میکنم.

روهیت شارما در طی نیم قرن اخیر در 25 اینینگ در بهترین حالت خود در مسیر اولین IPL خود بود تا اینکه سرخپوستان بمبئی بر لحظاتی پرتنش غلبه کردند و آخرین توپ را در برابر دهلی کپیتالز به دست آوردند.

دیوید وارنر قبل از اینکه آکسار پاتل دوباره مهارت‌های بسیار بهبود یافته‌اش را با توپ 54 توپ 25 نشان دهد، 51 توپ را به ثمر رساند تا پس از اینکه سرخپوستان بمبئی میزبان را در رقابت قرار دادند، پایتخت دهلی را به 172 توپ برساند.

با خشک شدن زمین نسبت به بازی اول در اینجا و انگشتان دست که کمک زیادی می کردند، سرخپوستان بمبئی کار سختی در پیش داشتند، اما روهیت با 65 توپ درجه یک خود، به تیمش کمک کرد تا اولین برد خود در مسابقات را ثبت کند. فصل

با کامرون گرین (17 بر 8) و تیم دیوید (13 بر 11) در وسط، بمبئی به 5 ران از آخرین اور نیاز داشت اما هنریش نورتیه به طرز درخشانی توپ زد تا بازی را به آخرین توپ برساند. دیوید دو توپ مورد نیاز را از آخرین توپ برای پیروزی بسیار مورد نیاز بیرون آورد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله