ویرات کوهلی با “اشاره به ویژه” MS Dhoni به “قهرمان” Ravindra Jadeja می پردازد.

ویرات کوهلی به راویندرا جادجا پس از قهرمانی CSK در IPL تبریک می گوید© BCCI | توییتر

راویندرا جادجا در مقابل هواداران خانگی خود با زدن 10 ران از 2 توپ آخر به قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای چنای سوپر کینگز رسید و در فینال گجرات تایتانز مدافع عنوان قهرمانی را با 5 ویکت شکست داد. جشن های سرخوشانه ای به راه افتاد و کل اردوی CSK با خوشحالی این رکورد را جشن گرفتند. ویرات کوهلی به دور از رقابت‌های درون زمینی در بریتانیا، هند و رویال چلنجرز بنگلور، در اینستاگرام خود از «قهرمان» جادجا به خاطر قهرمانی‌هایش در آخرین مسابقه تمجید کرد و همچنین «تذکر ویژه» به MS Doni کرد.

ویرات به اینستاگرام رفت و جاجئو را به خاطر شش و چهار توپ آخر بازی که CSK را از بین برد تمجید کرد. کوهلی نوشت: “چه قهرمان @ravindra Jadeja. آفرین به CSK و یک اشاره ویژه به @mahi7781.

p653fd8

پس از بازی، MS Dhoni فاش کرد که در حالی که این لحظه عالی برای اعلام بازنشستگی است، او سعی خواهد کرد یک فصل دیگر را به عنوان “هدیه” به هواداران خود بازی کند.

«اگر به طور غیر مستقیم می بینید که این بهترین زمان برای اعلام بازنشستگی است. تشکر کردن و بازنشستگی برای من آسان است. اما سخت است که 9 ماه کار کنیم و سعی کنیم یک فصل دیگر در IPL بازی کنیم. بدن باید تحمل کند. اما با عشقی که از طرفداران CSK داشتم، برای آنها هدیه ای بود که یک فصل دیگر بازی کنند. روشی که آنها عشق و احساسات خود را نشان دادند کاری است که من باید برای آنها انجام دهم.”

Jadeja همچنین این برد را به کاپیتان CSK، Dhoni تقدیم کرد، که بدون توجه به اینکه سوپر کینگز در کدام زمین بازی می‌کرد، در سراسر کشور مورد تشویق قرار گرفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله