“اگر مجبور بودم ببازم…”: ادای احترام باشکوه هاردیک پاندیا به MS Dhoni پس از شکست فینال IPL

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز (GT) علیرغم باخت مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023، گفت که به تیمش افتخار می کند و اگر مجبور بود به هر عنوانی ببازد، ترجیح می دهد. آن را به کاپیتان CSK MS Dhoni از دست داد. راویندرا جادجا با زدن یک شش و چهار با 10 توپ مورد نیاز دو توپ آخر را به دست آورد تا سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان قهرمانی خود در IPL هدایت کند. احمدآباد.

Jadeja در مجموعه ای از کامئوهای دوون کانوی (47 از 25)، روتوراج گایکواد (26 از 16) و شیوام دوبی (32* از 21) توپ را شکست 15*. آجینکیا راهانه (27 بر 13) و آمباتی رایودو (19 بر 8) به CSK در 15 اور کمک کردند تا در فینال IPL کوتاه بارانی، به 171 برسد.

پاندیا گفت که کاپیتان CSK، ام اس دونی، مقدر شده بود که این عنوان را کسب کند و اتفاقات خوبی برای افراد خوب رخ می دهد و “او یکی از بهترین افرادی بود که می شناخت.”

من برای او (MS Dhoni) بسیار خوشحالم، این توسط سرنوشت نوشته شده است. اگر قرار بود ببازم، ترجیح می‌دهم به او ببازم. اتفاقات خوبی برای افراد خوب می افتد و او یکی از بهترین افرادی بود که من می شناسم. هاردیک پاندیا در جریان ارائه پس از بازی گفت: خدا خوب بوده، خدا هم با من خوب بوده است، اما امروز شب او بود.

پاندیا از سای سودارسان، که با 96 توپ از 47 توپ برای کمک به جی.تی. 214/4 فوق العاده را دریافت کنید.

Sudharsan نمایش خیره کننده ای را روی صحنه بزرگ با توپ های باشکوه 96 از 47 ارائه داد، که توسط Wriddhiman Saha (54 off 39) و Shubman Gill’s 39 (20) پشتیبانی می شد، که به GT کمک کرد قبل از باران اجباری، یک ماموت را 214/4 ارسال کند. به 15 کاهش دهید.

“من فکر می کنم ما به عنوان یک تیم در حال تیک زدن باکس های زیادی هستیم. ما با قلب زیادی بازی می کنیم، بسیار مفتخریم که چگونه به مبارزه ادامه دادیم. ما یک شعار داریم – با هم می بریم، با هم می باختیم. من نمی خواهم متأسفم، CSK کریکت بهتری بازی کرد. ما واقعاً خوب زدیم، به سای (سودارشان) اشاره ویژه می‌کنیم، بازی در این سطح آسان نیست. ما از بچه‌ها حمایت کردیم و سعی کردیم مطمئن شویم که بهترین نتیجه را از آنها گرفته‌ایم. اما موفقیت آنها موفقیت آنهاست. روشی که آنها دست خود را بالا بردند و تحویل دادند – محیط، رشید، شامی، همه.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله