ویرات کولی می گوید یاسپریت بومرا ، محمد شامی ممکن است در سریال White Ball تغییر کند


حجم کار برترین های برنده سریع ، جاسپر بومری و محمد شامی برای ویرا کولی ، کاپیتان هند از اهمیت بالاتری برخوردار است و وی گفت که وی در طی یک سری “شمشیر سفید” علیه استرالیا از نزدیک تحت نظارت و کنترل خواهد بود تا آنها را برای آزمایش در فرم مناسب نگه دارد. انتظار می رود که شامی و بومری ، در غیاب ایشانت شارما مصدوم ، مجبور باشند که بار سنگینی را در طی این مجموعه آزمایش تحمل کنند و از روز جمعه در ODI و T20 International تغییر خواهند کرد. کوهلی در آستانه اولین ODI در سیدنی گفت: “این بیهوده نیست. آنها از IPL کامل عبور کردند. نظارت بر حجم کار آنها مهم خواهد بود.”

بوق تجاری

کوهلی گفت: “شما می خواهید ببینید که واکنش مردم در برابر موقعیت های مختلف چگونه است. شما باید تعادلی را که طی چند سال گذشته توانسته ایم ایجاد کنیم حفظ کنید.”

“به همین دلیل است که بولرهای ما بیشتر اوقات در فرم های مختلف شکل می گیرند و برای مسابقات مهم در دسترس هستند. این برای من به عنوان کاپیتان یک فاکتور مهم است. این بسیار مهم خواهد بود.”

کوهلی ، که موفقیت بزرگی در استرالیا بدست آورده است ، موافقت کرد که اگرچه بازی کریکت در اینجا می تواند باعث ایجاد رعب و وحشت شود ، اما عملکرد خوب واقعاً احترام شایسته خود را بدست می آورد.

“اگر از نظر ذهنی آماده نباشید و مهارت لازم را نداشته باشید ، می تواند یک تجربه بسیار ترسناک باشد. در هر ورزشی آنها بسیار سخت هستند ، جمعیت می تواند در مورد بازیکنان مسافرتی سخت باشد و این درست است.”

“اما اگر عملکرد خوبی داشته باشید ، احترام زیادی برای شما قائل می شوید. من به عنوان یک ورزشکار ، طرفدار او هستم. استادیوم ها شگفت انگیز هستند ، همیشه یک تور خوب ، پر از مشکل است.”

کوهلی گفت که جوانان در طول این دو سریال تجربه خواهند کرد.

“بله ، ما احتمالاً در مورد این موارد بحث کرده ایم. جوانان زیادی در تیم حضور دارند.

“این یک فرصت عالی برای آنها است که چیز جدیدی را در بازی خود درک کنند. این یک سری بسیار مهم برای آنها است. قطعاً چشم به راه پیشرفت آنها هستند.”

کولی ، آنجا که بوده و این کار را برای کشور انجام داده ، کسی را ندارد که بتواند آن را ثابت کند.

وی گفت: “من به جایی نمی آیم تا چیزی را به کسی ثابت کنم. رشد تنها در زمین و خارج از زمین است. این می تواند الگویی برای من در آینده باشد.”

کوهلی که پس از اولین آزمایش در مرخصی پدری به سر می برد ، گفت که از قبل تصمیم خود را به کمیته پذیرش اعلام کرده بود که می خواهد برای تولد اولین فرزندشان در کنار همسرش آنوشکا باشد.

بالا رفته

“قبل از جلسه مقدماتی ، تصمیم گرفته شد که من به اولین آزمایش پرواز کنم. این فقط به این دلیل بود که هر دو طرف قرنطینه شده اند.

وی گفت: “من می خواستم به گذشته برگردم و برای تولد اولین فرزندم در كنار همسرم باشم. این لحظه بسیار بسیار خاص و زیبایی در زندگی ما است و این دلیل تصمیم من بود كه مورد توجه رای دهندگان قرار گرفت.”

مباحث ذکر شده در این مقاله