ویرات کولی می گوید اگر روهیت شارما ، ایشانت شارما به استرالیا پرواز کند “مفید” خواهد بود


کاپیتان هند ویرات کولی روز پنجشنبه گفت که اگر این دو در داون اندر توانبخشی کنند ، شانس بازی روهیت شارما و ایشانت شارما در یک تست آزمایشی برابر استرالیا افزایش می یابد. هند و استرالیا باید در سه آزمایش ODI ، سه آزمایش T20I و چهار آزمایش روبرو شوند. اولین ODI روز جمعه در زمین کریکت در سیدنی انجام می شود. تحت هدایت ویرات کولی بدون روهیت باقی خواهد ماند ، زیرا در حال حاضر بازیگر دست راست در آکادمی ملی کریکت (NCA) به سر می برد که در حال بازسازی است. ایشانت شارما نیز در NCA حضور دارد و اکنون دیگر اطمینان به حضور این دو در سری Test وجود ندارد.

بوق تجاری

“اگر روهیت و ایشانت به استرالیا می رفتند ، این شانس آنها را برای برگزاری مسابقات آزمایشی افزایش می داد. شخصی مانند صحی که در جریان IPL نیز مصدوم شد ، در اینجا با ما است و او در اینجا تحت توانبخشی است. او در مسیر درست قرار دارد تا زمان برای بازی در اولین آزمون. این مورد در مورد Rohit و Ishant وجود دارد ، این به آنها فرصتی می دهد تا این سریال را جبران کرده و در دسترس قرار دهند. “

کوهلی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در پنج شنبه.

در اوایل امروز ، منابع آگاه از وقایع گفتند که رئیس BCCI Surov Ganguli در مورد وضعیت کریکت استرالیا بحث خواهد کرد و سعی خواهد کرد راه حلی برای این مشکل پیدا کند ، زیرا دو کریکت در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو با توجه به چهار مورد در حال بازسازی هستند. تست ها

“رئیس BCCI با همکار خود در کریکت استرالیا صحبت خواهد کرد و پس از جلسه آنها تصمیم گیری خواهد شد. توصیه های فعلی قرنطینه ممکن است دسترسی به استرالیا را غیرممکن کند و به بخشی از یک سری آزمایشات تبدیل شود ، زیرا طبق قوانین موجود ، آنها باید کاملا منزوی شوند و بقیه کریکت های هند در دوره قرنطینه مجاز به آموزش بودند ، زیرا آنها از یک حباب – در دبی – به حباب دیگر – در سیدنی منتقل شدند. بنابراین ، اگر بخشی از یک آزمایش باشند ، بقیه مورد نیاز خواهد بود “- منبع را توضیح داد.

بعد از یک پا با یک توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین آزمون بین هند و استرالیا مسابقه شبانه روز است که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود.

کوهلی تنها یک آزمایش انجام داد و پس از دریافت مرخصی والدین BCCI به خانه بازگشت.

بالا رفته

“این تصمیم قبل از جلسه مقدماتی اتخاذ شد ، من به رأی دهندگان توضیح دادم كه پس از اولین آزمایش به عقب برمی گردم و تصمیم بر اساس این واقعیت بود كه سیستم قرنطینه در هر دو جهت وجود دارد. وقت آن است كه برای فرزند اولمان در كنار همسرم باشم. این دلیل تصمیم من بود. و این در یک جلسه مقدماتی به رای دهندگان گزارش شد. “کوهلی در توضیح تصمیم خود برای بازگشت به هند گفت.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا رتبه اول را دارد ، در حالی که هند پس از تغییر ICC در سیستم نمره دهی WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، در مکان دوم است.

مباحث ذکر شده در این مقاله