پیام اسرارآمیز مانوج تیواری درباره اظهارات ویرات کولی درباره آسیب دیدگی روهیت شارما


ویرات کولی روز پنجشنبه گفت که در مورد حماسه جراحات روهیت شارما گیجی ، عدم اطمینان و “عدم وضوح” وجود دارد. کوهلی در آستانه اولین ODI بین هند و استرالیا در سیدنی در گفتگو با رسانه ها گفت: “این بسیار گیج کننده است و عدم اطمینان و عدم وضوح زیادی در مورد وضعیت وجود دارد”. در واکنش به اظهارات کاپیتان تیم کریکت هند ، تروفی رنجی سوئیسی بنگال ، مانوج تیواری در توییتر صحبت کرد تا پیامی مرموز با اشاره به ستاره سابق WWE و بازیگر هالیوود ، دواین “راک” جانسون را به اشتراک بگذارد.

بوق تجاری

وی با استفاده از عبارت واضح جانسون نوشت: “عدم وضوح وقتی از دهان دو فرد مختلف بیرون می آید ، معانی مختلفی دارد. وقتی می خندید ، وات راک برای چه چیزی آماده می شود.”

روهیت شارما در فصل تازه لیگ برتر هند (IPL) از ناحیه همسترینگ آسیب دید. او توسط استرالیا ، که شامل سه سری ODI و یک سری مسابقات T20 بین المللی (T20I) است ، از تور “توپ سفید” در هند حذف شد.

او را به عنوان تیم آزمایشی معرفی کردند ، اما گفته می شود کهلی گفته است که اکنون روهیت و پیکر ایسانت شارما ، که پس از ورود به استرالیا در حال بهبودی از تنش جانبی است ، با توجه به اقدامات قرنطینه سخت 14 روزه در اینجا مطمئن نیستند.

“در حال حاضر عدم اطمینان زیادی در مورد اینکه آیا آنها دور هم جمع می شوند و این کار را انجام می دهند وجود دارد یا خیر.”

“بعد از آن (مسابقه مقدماتی) او در IPL بازی کرد و همه ما فکر می کردیم که او در آن پرواز به استرالیا خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا او با ما سفر نمی کند نداشتیم. هیچ اطلاعاتی وجود نداشت ، و وضوح کافی نبود.” کول گفت.

وی افزود: “ما یک بازی انتظار انجام دادیم.”

روهیت و ایشانت هم اکنون در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو در حال گذراندن دوره توانبخشی هستند.

بالا رفته

کوهلی گفت: “تنها اطلاعات دیگری که ما دریافت کرده ایم این است که این اطلاعات در NCA است و در حال ارزیابی است و در 11 دسامبر مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد. این اصلاً عالی نیست.”

هند پس از دور شمشیرهای سفید در چهار مسابقه آزمایشی به مصاف استرالیا می رود ، بازی اول در تاریخ 17 دسامبر در آدلاید برنامه ریزی شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله