وقتی مهاجم منچستر یونایتد را نجات داد ، یووراژ سینگ برای ادینسون کاوانی شعرآمیز نوشت

هنگام نجات مهاجم یورا سینگ برای ادینسون کاوانی شعر واکس می زند

ادینسون کاوانی دو گل برای منچستریونایتد به ثمر رساند.© خبرگزاری فرانسه


یوروژ سینگ در شبکه های اجتماعی تبریک ادینسون کاوانی برای پیروزی در پیروزی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر در روز یکشنبه دریافت کرد. مهاجم اروگوئه ای پس از استراحت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد ، “یونایتد” دو گل صفر به دست آورد. با ورود وی ، شیاطین سرخ یک چرخش عظیم را دیدند و سه گل به ثمر رساندند تا پیروزی را کامل کنند. واگن ایستگاه هند سابق در توییتر خود نوشت: “Kavani-kavani-kavani! Agali Baar ، نیمه اول ، aani اصلی! چه پیروزی. یک شخصیت عالی که تیم تحت فشار نشان می دهد!

بوق تجاری

شناخته شده است که یوروژ از طرفداران “منچستر یونایتد” است.

ایان بدنارک ، جیمز وارد-پرووز در نیمه اول در ورزشگاه سنت ماری برای ساوتهمپتون گلزنی کرد و به نظر می رسید باید سه امتیاز کسب کند. اما یونایتد با برونو فرناندز (59 ‘) و کاوانی (74’ ، 90 + 2 ‘) کامبک کرد و حداکثر امتیاز را برای اوله گونار سلسکار پس انداز کرد.

مالکیت Saints بیشتر از میهمانان بود و با توپ راحت به نظر می رسید. در همین حال ، یونایتد مجبور بود صبور باشد و با انجام شش شوت به سمت دروازه ، شانس بالینی داشته باشد.

بالا رفته

یونایتد با پیروزی هم اکنون با 16 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد. در همین حال ، ساوتهمپتون – پنجم با 14 امتیاز.

کاوانی مهاجمی 33 ساله است که پیش از این در تیم هایی مانند پاری سن ژرمن ، ناپولی و پالرمو بازی می کرد. وی با قراردادی یک ساله از PSG به یونایتد رفت و اکنون در 5 بازی در لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده است. او همچنین در این مسابقه پاس گل داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله