آفریقای جنوبی در برابر انگلیس: دیوید مالان به ریشه های خود برمی گردد و به بازدید کنندگان در برنده شدن سریال کمک می کند


دیوید مالان به شهری که در آن بزرگ شده بود بازگشت و انگلیس را به پیروزی پایدار مقابل آفریقای جنوبی در دومین مسابقه بین المللی Twenty20 در Boland Park در Parle هدایت کرد. Lefty Mellon 55 گل از 40 گل زد تا یک تعقیب چالش برانگیز را محکم کند. انگلیس با چهار ویکت و یک تعویض به هدف 147 رسید. مالان ، 33 ساله ، در انگلیس متولد شد اما در پارل بزرگ شد و در دبیرستان محلی تحصیل کرد. او در فوریه 2006 اولین بازی کلاس اول خود را برای Boland در Boland Park انجام داد و قبل از بازگشت به انگلیس برای بازی در Middlesex.

بوق تجاری

وی به تلویزیون SuperSport گفت: “کریکت من در شبکه های موجود در اینجا آموخته شده است.” “خوب بود که به خانه آمدم و در بازی انگلیس پیروز شدم.”

هزینه آفریقای جنوبی پس از اعزام به یک میدان کند که پیشنهاد کمک به یک چرخنده است ، فقط 146 تا 6 نفر هزینه دارد. چرخنده پا Adil Rashid دو نفر را در 23 گرفت.

در پاسخ انگلستان تلاش کرد و با چرخاندن دست چپ خود تبریس شمسی در 19 سال سه بازیکن برتر حرفه ای خود قرار گرفت و اسلحه های بزرگ انگلیس را توسط جاس باتلر ، جانی بورست و بن استوکس رد کرد.

ملون ، با شکست شماره سه ، اعتراف کرد که تمام تلاش خود را برای تعیین زمان توپ در ابتدای سرویس انجام داده است ، اما قبل از اینکه در محدوده زمانی طولانی صید ورزشی را به دست آورد ، تماس خود را در جعبه 51 با کاپیتان اوین مورگان پیدا کرد. .

ریز هندریکس به پایین پرید تا توپ را در ساعت شش متوقف کند ، از آن طرف مرز فرود آمد اما به زمین بازگشت تا کار را تمام کند.

مورگان از تلاش “تقریباً متوسط” در پیروزی پنج اتاق انگلیس در اولین مسابقه انتقاد کرد ، اما گفت عملکرد روز یکشنبه پیشرفت بزرگی است.

“همه در رختکن با استقبال از سالن بولینگ ، از آفریقای جنوبی در سطح طولانی حمایت می کنند.”

مورگان گفت که او همیشه اطمینان دارد که عمق وات انگلیس غالب خواهد بود ، حتی اگر گردشگران در بیشتر مواقع تعقیب و گریز در زیر سرعت مورد نیاز غرق شوند.

مورگان گفت: “تجربه کمک می کند.” “نگه داشتن اعصاب چند بار رفتن به آنجا.”

بالا رفته

کوینتون دی کوک ، کاپیتان آفریقای جنوبی گفته است که معتقد است تیمش در یک مسابقه نزدیک دیگر بدشانس بود.

“دیوید خیلی خوب بازی کرد. یک بار دیگر بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. این فقط برای ما حیف است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله