لالیگا: لیونل مسی و بارسلونا به دیگو مارادونا “پیروزی” 4-0 برابر “آساسونا” ادای احترام می کنند


روز یکشنبه ، “بارسلونا” به رژه مربی رونالد کومان گوش فرا داد و بازیکن سابق خود دیگو مارادونا را با بازگشت قاطع به بازی در “لالیگا” و پیروزی 4-0 برابر آساسونا ، تکریم کرد. مارادونا ، که دو فصل برای “بارسا” بازی کرد ، چهارشنبه درگذشت در سن 60 سالگی. قبل از مسابقه ، هنگامی که تیم ها در اطراف دایره مرکزی ، جایی که محل مرکزی است ، ایستادند ، “آواز پرندگان” توسط سلطان کاتالان پابلو کاسالز پخش شد. لیونل مسی ، پیراهن افسانه ای شماره 10 آرژانتین مارادونا را به ارث برد ، سرش را خم کرد.

بوق تجاری

پرچم های نیوکمپ در نیمه دکل به اهتزاز در آمد ، تصویری از مارادونا در هر صفحه و تبلیغات دیجیتالی نشان داده می شد ، در حالی که یک کارمند باشگاه پیراهن مارادونا برای بارسلونا را در قاب خود نگه داشت.

کاتالان ها در لالیگا می جنگند و بازی را چهاردهم آغاز کردند.

روز جمعه ، کومان گفت بهترین ادای احترامی که تیمش به مارادونا می تواند داشته باشد این است که “نشان دهد چه کارهایی می توانیم در زمین انجام دهیم.”

او مسی و فرانکی دی یونگ را که در ترکیب سه شنبه لیگ قهرمانان 4-0 مقابل دینامو کیف در ترکیب نبودند به یاد آورد و همچنین آنتوان گریزمان را که نیمکت نشین اوکراین بود شروع کرد.

در دقیقهی 29 بازی ، نتیجهی بازی دقیق و ناگهانی مارتین Braithwaite از سمت راست در موقعیت شوتزنی قرار گرفت.

به نظر می رسید مسی در تلاش بود تا به گل معروف “دست خدا” مارادونا در برابر انگلیس در سال 1986 ادای احترام کند که پس از بیرون آوردن توپ شناور از سمت چپ ، دستش را پرید اما داور حکم داد که او هیچ تماسی ندارد.

این اولین گل برایت وایت در نیوکمپ بود که پس از اعتصاب دانمارک در کیف به ثمر رسید.

در دقیقه 42 گریزمان با شلیک محکم پای چپ خود را از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند.

سپس برنده جام جهانی فرانسه فرصتی را برای شوت در دقیقه 56 از دست داد تا یک پاس از روی دروازه ایجاد کند و نتیجه فیلیپ کوتینیو را تنظیم کند.

وقتی بارسلونا در مورد موفقیت های برتر خود فکر کرد ، عثمان دمبله اعتصاب کرد که آفساید نبود.

مسی در دقیقه 74 با یک ضربه خیره کننده به گل رسید.

او در خط هافبک توپ را به دست گرفت ، دو مدافع گذشته را رقصید و شوت پا را که از سمت چپ بالا زده بود به گوشه فوقانی دور زد.

او با به دست آوردن پیراهن بارسلونا جشن گرفت تا پیراهن قدیمی اولد بوی Newell را از فصل اول مارادونا در یک باشگاه در روزاریو ، آرژانتین به نمایش بگذارد.

کومان گفت: “لحظه بسیار خوبی بود.” “هدف لئو ، ژست او به مارادونا اختصاص داده شده است.”

“این چیز خیلی بزرگی بود. ما اروپایی ها نمی دانیم که مارادونا در آرژانتین چقدر بزرگ است.”

بلند شده

در اوایل این هفته ، نیول با انتشار توییتی عکسی از اولین حضور مارادونا ، یک اعجوبه شش ساله را با همان پیراهن سیاه و قرمز نشان داد که در هنگام استراحت کلاهبرداری برای جمعیت انجام می دهد. پسر مسی بود.

“بارسلونا” به مقام هشتم صعود کرد و هنوز از رهبران “رئال سوسیداد” که بعدا بازی می کند و “دوومیدانی” از مادرید عقب است.

مباحث ذکر شده در این مقاله