وحشتناک ترین اینینگ ها در تاریخ IPL: بازیکن سابق هند یک کلمه در KL Rahul Knock Against RCB نمی گوید

KL Rahul سهم قابل توجهی برای LSG در برابر RCB در روز دوشنبه نداشت.© BCCI/IPL

دودا گانش، کاپیتان سوپر جاینتز لاکنو به دلیل اخراجش در برابر رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه در IPL 2023، دودا گانش، کاپیتان سوپر جاینتز لاکنو را مورد انتقاد قرار داد. راهول با تعقیب هدف 213 دوش در استادیوم ام چیناسوامی در بنگالورو، موفق به رفتن نشد. . در حالی که او برای گلزنی تلاش می کرد، اینینگ هایش با 18 توپ بر 20 به پایان رسید. او در اور دوازدهم بازی توسط محمد سراج اخراج شد. گانش هنگام ضربه زدن به راهول کلمات را خرد نکرد و آن را “نفرت انگیزترین اینینگ” نامید.

با توجه به شرایط بازی، این مسابقات از KL Rahul باید وحشتناک ترین اینینگ ها در تاریخ IPL باشد. مرد. در ذهن او چه می گذرد؟ به طور جدی. در این سطح نمی توان برای مدت طولانی ادامه داد. گانش در توییتی نوشت: این کریکت مدرسه نیست.

راهول نتوانست این فصل را تحت تاثیر قرار دهد و نرخ ضربه او پس از چهار مسابقه در حدود 100 بود. ضربه زن راست دست فصل را با 8 بر 12 مقابل دهلی کپیتالز آغاز کرد. او سپس 20 گل مقابل چنای سوپر کینگز و 35 گل مقابل سان رایزر حیدرآباد قبل از بازی با RCB به ثمر رساند.

این 62 توپ درخشان نیکلاس پوران بود که به LSG کمک کرد تا در برابر RCB به هدف 213 دوش برسد. تیم راهول در آخرین توپ مسابقه تنها با یک ویکت در دست بازی را برد. در کنار پوران، ماروس استوینیس نیز 65 توپ مهم را به ثمر رساند.

پیش از این، نیم قرن از Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell RCB را برای 2 در 20 اور به 212 رساندند. دو پلسیس با 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر باقی ماند، در حالی که ویرات و ماکسول به ترتیب با 61 و 59 توپ اخراج شدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله