نجم ستی: گروه تحت رهبری شهید افریدی خواستار جایگزینی بابر اعظم به عنوان کاپیتان شد

عکس از فایل بابر اعظم.© AFP

نجم ستی، رئیس کمیته مدیریت PCB گفت که هیئت انتخاب موقت به رهبری شهید افریدی در ابتدا خواستار جایگزینی بابر اعظم به عنوان کاپیتان بود. با این حال، وی اضافه کرد که به محض اینکه اعضای هیئت مدیره نقش خود را پذیرفتند، نظر خود را تغییر دادند. در دسامبر گذشته، PCB تغییرات زیادی را تجربه کرد. این شامل برکناری رئیس وقت رامیز رجا از سمت خود بود و نجم ستی بعداً مسئولیت را بر عهده گرفت. این در حالی است که PCB نیز شهید افریدی را به عنوان رئیس کمیته ملی انتخاب سریال خانگی مقابل نیوزلند منصوب کرده است.

افریدی یک تیم چهار نفره را رهبری کرد که شامل عبدالرزاق و رائو افتخار انجم نیز بود، در حالی که هارون رشید به عنوان کاپیتان انتخاب شد.

«من بارها و بارها می گویم. من چنین تصمیماتی نمی گیرم (تغییر کاپیتان). به نقل از کریکت پاکستان، ستی در حین صحبت در یوتیوب گفت: من از افرادی که به آنها اعتماد دارم توصیه می کنم.

زمانی که مسئولیت را بر عهده گرفتیم، یک کمیته انتخاب موقت تشکیل دادیم. قبل از اینکه منتخبان روی تخته بیایند، به ما گفتند که باید تغییراتی ایجاد شود و بابر نیز به عنوان کاپیتان جایگزین شود. اما به محض این که منصوب شدند، گفتند نیازی به تعویض بابر نیست. من به آنها گفتم که شما حق دارید نظر خود را تغییر دهید.”

افریدی پیشتر فاش کرده بود که PKB علاقه مند به تمدید دوران تصدی خود به عنوان سرمربی تیم ملی کریکت است، اما گفت که نمی تواند به این سمت ادامه دهد زیرا “تعهدات دیگری نیز دارد”.

موضوعات مطرح شده در این مقاله