رینکو سینگ قهرمان KKR به NDTV گفت: “خانواده بدهکار بود، مشکلات تمام شد.”

یکی از یافته های فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) رینکو سینگ از کلکته نایت سواران بود. این ضربه زن در پنج توپ آخر مسابقه مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، 5 توپ متوالی متوالی را به ثمر رساند تا تیمش را به شکلی تاریخی پیروز شود. این مسابقه در تاریخ لیگ ثبت شد و رینکو نام خود را با حروف طلایی در کتاب تعقیب و گریز حماسی نوشت. در گفتگو با NDTV، رینکو در مورد طیف وسیعی از موضوعات از عملکرد تا فروتنی صحبت کرد.

بازار از ثروتمندترین خانواده ها نیست و این هیچ رازی نیست. پدر هنوز هم سیلندرهای گاز را از خانه به خانه حمل می کند تا مخارج زندگی را تامین کند. مشخص است که خانواده رینکو قبل از اینکه او یک کریکت باز حرفه ای شود، به شدت بدهکار بودند. اما حالا آن روزهای سخت پشت سرمان است.

“من برای خانواده ام همه کار می کنم. روزهای سخت گذشته است. به پدرم گفتم کارش را رها کند. 30 سال است که کار می کند. وقتی از او خواستم کار را ترک کند، اصرار کرد که ادامه دهد. من و برادرانم پیاده روی می کردیم. رینکو در مصاحبه ای اختصاصی با NDTV گفت: از خانه به خانه برای تحویل سیلندرهای گاز با پدرمان. پدرم مخالف بود که من کریکت بازی کنم. او می خواست با او کار کنم و کمک مالی کنم. مادرم از من حمایت کرد.”

رینکو در پاسخ به این سوال که آیا این می تواند نقطه عطفی در حرفه او باشد، گفت که این بهترین دوران زندگی او بوده است.

هنگامی که از رینکو در مورد جاه طلبی های تیم هند پرسیده شد، رینکو گفت که در حال حاضر روی موفقیت این فرنچایز در این IPL متمرکز است.

رینکو در نوجوانی با برادرانش کریکت بازی می کرد، اما او تنها کسی است که اشتیاق خود را به حرفه تبدیل کرد. یکی دیگر از برادران کوچکترش اما مشتاق است که راه برادر بزرگترش را دنبال کند.

من یک برادر کوچکتر دارم که بازی کریکت را شروع کرده است. او بسیار علاقه مند است. وقتی نوبت به گرفتن قرارداد IPL می رسد، همه چیز به این بستگی دارد که او چقدر تلاش می کند و مهارت هایش را ارتقا می دهد.

“ورود به IPL دشوار است. ابتدا باید در کریکت داخلی برای خود نامی دست و پا کنید. 6-7 سال از زمانی که بازی کردم می گذرد. رینکو ادامه داد: ما به حمایت تیم هم برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله