عکس های گوتام گامبیر و ویرات کوهلی پس از پیروزی LSG در آخرین توپ مقابل RCB در فضای مجازی منتشر شد.

مهم نیست در مورد گوتام گامبیر و ویرات کوهلی چه گفته می شود، این دو نماد جیرجیرک چیزی جز احترام به یکدیگر ندارند. پس از اینکه رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در روز دوشنبه در بازی هیجان انگیز لیگ برتر هند (IPL) خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز (LSG) شکست خورد، تصویری از کوهلی و گامبیر ظاهر شد که قلب عاشقان کریکت را در این کشور آرام کرد. گامبیر به طور قابل‌توجهی پس از کسب پیروزی هیجان‌انگیز در آخرین توپ توسط فرنچایز Lucknow الهام گرفت، در حالی که کوهلی دلشکسته بود. اما بین آنها فقط احترام و تحسین متقابل وجود داشت.

نیکلاس پوران در حالی که Lucknow Supergis تعقیب و گریز خیره کننده 213 دونده را برای شکست رویال چلنجرز بنگلور در آخرین توپ انجام داد، نیکلاس پوران سریعترین حرکت پنج ویکت فصل IPL را در 15 توپ شکست داد.

پوران از هند وست 62 توپ را قبل از خروج از 19 توپ شکست، اما لاکنو یواشکی از خط عبور کرد و در یک فینال دراماتیک در بنگالورو با یک ویکت پیروز شد.

پس از اینکه آیوش بادونی در اوور ماقبل آخر به مدت 30 دقیقه از ویکت خارج شد، لاکنو به 5 توپ از شش توپ آخر نیاز داشت.

مارک وود و جیدف اونادکات در فینال اخراج شدند و راوی بیشنوی تقریباً روی توپ آخر از دست رفت.

با تساوی امتیازات و پایان فوق العاده، آوش خان شماره 11 وارد مسابقه خداحافظی خود شد و به نشانه شادی کلاه خود را به زمین انداخت.

مارکوس استوینیس استرالیایی قبلاً یک توپ 30 توپ 65 را به ثمر رسانده بود، اما توپ پرتاب پوران، شامل 7 توپ، RCB را به ثمر رساند.

ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس و گلن ماکسول در نتیجه 212-2 بنگلور 15 شش تا زدند که 27 ران در این مسابقه انجام شد.

بنگلور با سه ویکت اولیه قبل از اینکه استوینیس با کاپیتان KL Rahul بر ویکت چهارم با 76 مسلط شد، ضربه زد.

بتمن کارن شارما با بازگرداندن استونییس شراکت را شکست، اما بنگلور دشمن جدیدی در پورانا داشت.

تلاش‌های پوران و استوینیس تحت الشعاع ضربه‌های قوی کوهلی (61)، دو پلسیس (79 خارج از بازی) و ماکسول (59) پس از اینکه بنگلور برای اولین بار در ضربات خفاش قرار گرفت، تحت الشعاع قرار گرفت.

کوهلی با دومین پنجاهمین فصل خود در یک غرفه افتتاحیه 96 ران با Du Plessis، لحن کل کل بنگلور را تنظیم کرد.

ماکسول پس از خروج کوهلی این اتهام را ادامه داد و دو پلسیس با هجوم شش تایی از جمله یک 115 متری برخورد کرد، زیرا او نیم قرن دوم مبارزات انتخاباتی خود را نیز ثبت کرد.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله