واگن نیوزیلند کوری اندرسون کریکت بین المللی را ترک می کند تا کریکت لیگ برتر ایالات متحده را بازی کند


کوری اندرسون واگن نیوزلند که یکبار رکورد سرعت در صدها ODI را ثبت کرده بود ، از مصدومیت جان سالم به در برد ، زمانی را به حرفه بین المللی خود اختصاص داد و یک قرارداد سه ساله با لیگ برتر کریکت آمریکا (MLC) امضا کرد. این جوان 29 ساله که 13 آزمایش ، 49 مورد ODI و 31 T20I برای نیوزیلند انجام داده است ، در دو سال گذشته در هیچ یک از مشاغل Black Caps شرکت نکرده است. وی در 93 بازی بین المللی در قالب های مختلف ، 2،277 دوش را با دویست و 10 قرن نیم به ثمر رساند. او همچنین 90 ویکت را برداشت. آندرسون ، که رکورد سریعترین سن ODI را برای ورود 36 امتیازی خود در برابر هند غربی در سال 2013 ثبت کرده است ، گفت: “این افتخار بزرگی بود و من بسیار افتخار می کنم که نماینده نیوزیلند هستم”. .

بوق تجاری

صد و 36 توپ وی در برابر وند ایندیز در سال جدید 2014 سریعترین صد ODI در سال قبل از آن بود که AB de Ville با یک امتیاز 31 امتیازی برابر همان مخالف رکورد را بشکند. اندرسون شکایت کرد که نمی تواند تعداد بیشتری بازیکن بین المللی برای کشورش بازی کند.

“من دوست دارم بیشتر بدست آورم و بازی کنم ، اما گاهی اوقات این چیزی است که وجود دارد و فرصتهای مختلفی پیش می آید و شما را به سمتی هدایت می کند که هرگز فکر نمی کردید. بسیار سپاسگزار از هر کاری NZC برای من انجام داده است.” .

اندرسون همچنین در IPL برای Delhi Braves ، Mumbai Indians و Royal Challengers Bangalore شرکت کرد و همچنین یک نفر تمام کننده بود که در جام جهانی 2015 دوم شد. با این حال ، زندگی حرفه ای وی تحت تأثیر آسیب های متعددی از جمله شکستگی استرس ، آسیب دیدگی کشاله ران و مشکلات مزمن کمر قرار گرفته است.

او آخرین بار در T20I برای نیوزلند در نوامبر 2018 بازی کرد.

“این یک تصمیم دشوار بود. من چند سوال از خودم پرسیدم. حالا می خواهم چه کار کنم یا می خواهم در دو سال آینده ، پنج سال ، 10 سال آینده به چه نتیجه برسم؟ او گفت.

“هر چه بزرگتر می شوی ، کمی بیشتر به زندگی فکر می کنی. و بدیهی است که نامزد من ماری مارگارت ، که در آمریکا متولد و بزرگ شده است ، مجبور بود نقش مهمی در آن بازی کند زیرا او برای من فداکاری کرد …

بالا رفته

“بنابراین وقتی فرصتی پیش آمد ، ما فکر کردیم که زندگی در آمریکا نه تنها برای کریکت من ، بلکه به طور کلی برای هر دوی ما بهترین چیز است.”

اندرسون اخیراً در ماه آگوست در لیگ برتر کارائیب برای تیم های باربادوس بازی کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله