نیوزیلند در برابر هند غربی ، آزمون 1 ، روز 3: هند غربی در حال تلاش برای زنده ماندن پس از حمله نیوزیلند است که ویرانی به بار آورد


حمله بی امان نوسان ، به رهبری تیم سوتی ، باعث شد كه غرب هندوستان برای بقا تلاش كند و فقط چهار ویكت باقی بماند و پس از سومین روز از اولین آزمایش مقابل نیوزیلند در همیلتون در روز شنبه ، 185 كاهش را تجربه كند. فقط مشارکت سرسختانه جرمین بلک وود و آلزاری جوزف امیدهای نیوزلند برای رد هند غربی را دو بار در یک روز متوقف کرده است. ابرهای خاکستری و رگبارهای متناوب بر فراز Sedon Park بستر مناسبی را برای حمله نوسان نیوزلند ایجاد کردند ، زیرا غرب هند این روز را با 49 بدون ضرر آغاز کرد و در 285 دوش 15 ویکت را از دست داد. آنها در همان ابتدا شکست خوردند و با نتیجه 138 در 9 کار را به پایان رساندند و شین دوویچ – که در روز اول از ناحیه دست آسیب دید – ضربه نخورد.

بوق تجاری

در مرحله دوم در پاسخ به کمبود شدید 519 نیوزلند برای هفت ، 196 برای شش نفر بودند.

بلک وود 80 سال نداشت ، امتحان سیزدهم نیمه قرن او ، با جوزف در 59 ، بالاترین امتیاز خود و همکاری آنها در 107 ران.

ساوتی با پنج ویکت در روز از این شرایط لذت می برد ، چهار بار در اولین بازه ، اما گفت که دشوار است که فهمید چرا اینقدر سخت چرخش می کند.

وی گفت: “اینجا معمولاً بسیار متزلزل است ، بنابراین قابلمه تاب داشتن بسیار واضح است. ما می دانیم که اگر بتوانیم تاب بخوریم ، بسیار خطرناک تر هستیم.”

بقیه سرعت حمله برای تقویت تسلط خفاش نیوزیلند در بیشتر دو روز اول به روز شده است ، زمانی که کاپیتان کین ویلیامسون 251 با شکوه را جعل کرد.

از روز اول ، بازیکن رنگ سبز خود را از دست داد ، اما بلک وود گفت که غرب هندوستان در حال یادگیری چگونگی کنترل ویلیامسون است.

وی گفت: “برخی از توپ ها به طور ناسازگار پرش می کردند.”

“من یک صفحه از کتاب کین ویلیامسون برداشتم و او خیلی دیر توپ بازی کرد. بنابراین احتمالاً در آزمون بعدی شما بهترین تلاش را از دست انداختن خواهید دید.”

کلاس استاد سووتی

هنگامی که غرب هند با 49 روز بدون ضرر روز را از سر گرفت ، ساوتی در ابتدا جان کمپبل را حذف کرد تا برنامه بولینگ را ایجاد کند.

وی قبل از اغوای بتسمن با وسعت وسیع تری که از وسط به ویلیامسون فرستاده شد ، با سه بیمه کمپبل را آزار داد.

تاب سووتی که دیر چرخید ، به خفاش شمر بروکس برخورد کرد و او ابتدا در یک لغزش گرفتار شد.

تحویل ترنت بولت ، که روی یک عقب انداخته و ناهموار بود ، کریگ براتویت را 21 سال به ارمغان آورد ، و بیمه گران کلاس ، کایل جمیسون و نیل واگنر ، دارن براوو (نه) و رستون چیس (11) را برکنار کردند.

درست بعد از شام سوتی با ویکت جرمین بلک وود (23) و الزاری جوزف (هیچ چیز) به میدان بازگشت و جمیسون و واگنر دمهایشان را پاک کردند و جیسون هولدر 25 شکست نخورد.

بولرهای نیوزلند در دستور کار دوم در هند غربی ، همان دستورالعمل را دنبال کردند ، زمانی که آنها خفاش ها را در یک خط تحویل متوالی از چند توپ قرار دادند ، سپس زاویه را تنظیم کردند و هدف را دنبال کردند.

کمپبل ، که صبح با پنج گل برخورد کرد ، در محوطه دوم وقتی كه زایمان باول را بدرقه كرد ، فقط سه گل را تحمل كرد ، كه تام لتهام فقط توانست با انگشتانش را به سطح زمین بكشد.

قبل از اینکه نیل واگنر ، متخصص توپ کوتاه ، یک توپ را روی طولی که به سمت Savti متمایل شده بود ، براوو تسخیر کند.

بالا رفته

واگنر آن را با گل بروکس به پایان رساند (دو گل) ، و قتل عام در اواخر پایان ادامه یافت وقتی ساوتوی براتویت را گرفت (10).

مالک ، که چندین زندگی داشت ، از جمله سقوط روی اهداف متوالی ، دید که هشت بار پایان می یابد و اولین گل آزمایشی همه جانبه داریل میچل را می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله